villa tuscan ridges

Plaats reactie
kiamzo

villa tuscan ridges

Bericht door kiamzo »

Hallo ,

Zijn opzoek voor volgend jaar naar een villa.

Heb iets gevonden op tuscan ridges.

Weet er iemand hoeoud de huizen daar zijn en of het een mooi commununitie is en veilig.

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Re: villa tuscan ridges

Bericht door PENPE »

Ik ben vorig jaar een aantal malen in deze community op bezoek geweest en mijn indruk is dat alles er prima onderhouden uitziet. De villa's die er staan hebben allemaal een flink formaat, dat viel ons wel op en denk dat ze nog geen 10 jaar oud zijn. Het is geen gated community overigens maar geloof mij maar dat het er best wel veilig is.

Voorbeeld van een van de villa's op Tuscan Ridge : http://www.orlandofans.nl/phpbb/viewtop ... 891#p20325

Ben wel benieuwd welke villa je op het oog hebt ;-)
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

zjwien
Contacteer:

Bericht door zjwien »

Onze eerste villa lag in Tuscan Ridge (Corvina Drive). Het is een mooie en goed verzorgde community. Ik zou echter niet meer in deze straat willen verblijven omdat de huizen hier echt heel erg op elkaar liggen. Dat wil zeggen: de huizen aan de binnenkant van de straat (Corvina Drive is een rondje).
De zuidkant van de wijk is heel ruim opgezet en echt heel mooi.
De ligging van Tuscan Ridge is heel goed. Je kunt via de 27 en 192 naar de parken en restaurants of je neemt de Ronald Reagan Parkway naar de I-4 en bent ook zo op je bestemming. Bij de afslag (nr. 58) van de I-4 ligt ook een mooie Publix supermarkt en er liggen een paar restaurants en een tankstation. Dit deel heet Champions Gate.
Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
It is never too early to book a vacation

http://www.schoutenjanssen.nl/

kiamzo

Bericht door kiamzo »

Hallo ,

De villa gevonden via home away nr.1037591.

Is ook nog van Nederlanders.

Heeft er al iemand hiervan gehoord?
Laatst gewijzigd door fred op 23 mar 2013 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Voor het gemak even gelinkt naar de bewuste villa

Esther2013

Bericht door Esther2013 »

Wij hebben ook geprobeerd deze villa te huren van juli-aug. Snelle reacties en goed contact per email. We probeerden een mooie deal te maken voor de laatste available dagen, zodat het aansluitend helemaal volgeboekt zat, maar uiteindelijk niet gelukt.
Volgens mij wel een goede prijs voor villa met 5 slaapkamers. Mijns inziens prima geschikt als je bijv met 2 gezinnen zou gaan, kun je de kosten delen!

2015 Rome, New York http://sloofjesnaarrome.blogspot.nl
2014 Bradenton - Florida http://sloofjes2014.blogspot.nl
2013 Las Vegas (feb) + rondreis Florida
2007 2012 San Francisco 2008 2011 Las Vegas

Lautje.
Contacteer:

Bericht door Lautje. »

Wat toevallig, wij hebben deze villa voor drie weken gehuurd in juli (8 - 29 juli)! De villa ziet er inderdaad op de foto's erg mooi en ruim uit, op hun eigen website kun je ook nog een virtuele tour door het huis bekijken. Het contact met de eigenaren verloopt heel prettig, een snelle reactie en alles was ook snel geregeld en alle benodigde informatie was snel in huis. De villa zit op moscato drive (in het zuiden van Tuscan Ridge) en het ziet er naar uit dat we niet al te veel 'last' hebben van buren die zowat wij ons in het zwembad liggen haha!

@Ester 2013: wat jammer dat jullie er niet uit kwamen zeg! We zagen inderdaad dat er een gat zit van ongeveer een week geloof ik. Wellicht als hij over een tijdje nog vrij is dat het dan gemakkelijker wordt om tot een overeenkomst te komen..

kiamzo

Bericht door kiamzo »

Hallo,

Wij hebben deze villa voor volgend jaar paasvakantie bijna gehuurd, zitten nog te denken voor 3 weken
kunnen wij als grootouders nog even uitrusten dan.met drie weken huur krijg je korting!
dus enkel wat papierwerk en is klaar.
wij gaan met 4 gezinnen en dan is de prijs helemaal ok

Lautje ga zeker je verslag volgen en laat je dan iets weten hoe de villa jullie beviel.

Lautje.
Contacteer:

Bericht door Lautje. »

@kiamzo: wat grappig dat jullie dezelfde villa huren! Wij hebben hem inderdaad voor drie weken en dan krijg je korting, dus dat is mooi meegenomen. Volgens mij is hij qua grootte echt prima voor meerdere gezinnen. Wij zijn maar met zijn vieren dus wij gaan lekker genieten van alle ruimte die er is haha. Ik zal de eerste dag zeker al wat foto's maken en ze op de blog plaatsen en laten weten wat we er van vinden, dan kun je daar over meelezen!

Freubel

Bericht door Freubel »

Dat is inderdaad een mooie villa. Hij zou ook aan onze wensen kunnen voldoen (2 families) voor onze trip in de zomer van 2014.

Ik heb de site van deze villa dan ook onder "favorieten" gezet. Ik ben dan ook erg nieuwsgierig naar jullie blog :D
Think about this: Enjoy every day, if its the last day of your life!

2011 Davenport Westridge South
2012 Kissimmee Terra Verde
2016 Kissimmee Windsor Palms

Plaats reactie