Ervaringen m.b.t. vliegen met United
Ervaringen m.b.t. vliegen met United
Hierbij nodig ik iedereen uit die al een keer gevlogen heeft met United/Continental om zijn/haar ervaringen te delen en eventuele tips te geven die handig kunnen zijn.
Re: Ervaringen m.b.t. vliegen met United/Continental
Vorig jaar met Continental gevlogen naar Las Vegas. Is mij goed bevallen, alles verliep goed. In-flight entertainment was ook goed, behalve films en muziek ook spelletjes. Konden we alvast beginnen met poker. 

wij gaan dit jaar voor het eerst met continantal via newyork naar Orlando.
meestal gingen wij met United of Delta ,voorheen ook wel met Martinair indien de prijzen te doen waren .
verschil tussen nederlandse maatschapijen en de amerikaanse is toch wel de stoel ruimte en de nederlandse zuinigheid
meestal gingen wij met United of Delta ,voorheen ook wel met Martinair indien de prijzen te doen waren .
verschil tussen nederlandse maatschapijen en de amerikaanse is toch wel de stoel ruimte en de nederlandse zuinigheid
Orlando : 1996,1997,1998,1999,2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007,2008,2009,2010,2011,2012,2013,2014,2015 ,2016,2017,2018,2019,2020, enz,enz

Continental IS United....petje schreef:wij gaan dit jaar voor het eerst met continantal via newyork naar Orlando.
meestal gingen wij met United of Delta

Ik ben heel erg tevreden over United (United/Continental) alleen het entertainment systeem van United (wat wij hadden) vond ik bar slecht, alle films worden gelijktijdig gestart, en als ze dan afgelopen zijn, weer herhaald. Continental heeft wel een goed systeem, je kunt kiezen wat je wilt, en ook gewoon pauzeren.
- senkermens
Wij hebben al verschillende keren met United gevlogen (overstappen op Washington of Chicago)
en onze ervaringen zijn uitstekend. we hebben niets te klagen over United
ook zijn we wel eens met Martinair geweest maar dat is niet zo goed bevallen
kleine beenruimte geen eigen tv om naar te kijken
groetjes Karin en Stefan
en onze ervaringen zijn uitstekend. we hebben niets te klagen over United
ook zijn we wel eens met Martinair geweest maar dat is niet zo goed bevallen
kleine beenruimte geen eigen tv om naar te kijken
groetjes Karin en Stefan
Orlando in 1996-1999-2002-2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015-2016
1995 California en Nevada - 1997 North East USA - 1998 Arizona Utah - 2000 East Canada
1995 California en Nevada - 1997 North East USA - 1998 Arizona Utah - 2000 East Canada
- senkermens
Wij hebben economy plus stoelen gereserveerd bij United maar continental kent deze klasse niet....
wat voor stoelen zullen we gaan krijgen?
Wij zijn heel benieuwd hoe onze vlucht nu zal uitpakken en wat de beenruimte wordt voor ons, nu United en Continental samen zijn gegaan. (tot nu toe kunnen ze bij United nog niets met zekerheid zeggen). Dus we wachten gewoon nog even af.
Maar misschien is er al iemand die deze situatie al heeft meegemaakt
Laat het weten ben benieuwd
wat voor stoelen zullen we gaan krijgen?
Wij zijn heel benieuwd hoe onze vlucht nu zal uitpakken en wat de beenruimte wordt voor ons, nu United en Continental samen zijn gegaan. (tot nu toe kunnen ze bij United nog niets met zekerheid zeggen). Dus we wachten gewoon nog even af.
Maar misschien is er al iemand die deze situatie al heeft meegemaakt
Laat het weten ben benieuwd
Orlando in 1996-1999-2002-2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015-2016
- Orangedevil
- Contacteer:
Met UTD en continental alleen maar goede ervaringen mee.
En dat is 100!(berichten).
En dat is 100!(berichten).
Orlando:2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002,2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003,2014(2x).Las Vegas:2003/2004.
http://usa2014deel1.blogspot.nl/
http://usa2014deel2.blogspot.nl/
2015Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/
http://usa2014deel1.blogspot.nl/
http://usa2014deel2.blogspot.nl/
2015Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/
Wij hebben afgelopen maand ook met continental/united gevlogen in een 757-200. Heenweg, alles prima, goed eten en entertainment system.
Op de terugweg moesten wij op de vlucht van Orlando naar Newark betalen voor het entertainment system, dit vonden wij wel even vreemd.
Op het toestel waren volgens mij ook alle stoelen gelijk, behalve op de eerste rij van de economy class en bij de nooduitgang. Dit waren stoelen met extra beenruimte en preferred seatings want mensen hadden hier ruim 80euro extra voor betaald.
Op de terugweg moesten wij op de vlucht van Orlando naar Newark betalen voor het entertainment system, dit vonden wij wel even vreemd.
Op het toestel waren volgens mij ook alle stoelen gelijk, behalve op de eerste rij van de economy class en bij de nooduitgang. Dit waren stoelen met extra beenruimte en preferred seatings want mensen hadden hier ruim 80euro extra voor betaald.
25 juni ben ik met Continental United naar Newark gevlogen en daarna naar Orlando. Het toestel was een 757 boeing. Maar ik ben zeer tevreden over de service e.d. Daar kan KLM nog een voorbeeld aan nemen. Zondag vlieg ik weer naar Nederland toe met deze maatschappij.
Een aanrader dus. In flight entertainment was zeer goed. Eten was lekker en continu drankvoorziening zoals sappen, fris en water.
Een aanrader dus. In flight entertainment was zeer goed. Eten was lekker en continu drankvoorziening zoals sappen, fris en water.
Volgens mij heeft Continental de vluchten van United tussen Amsterdam en Washington overgenomen. Het is nu 1 bedrijf, dat weet ik, maar is de service qua eten, drinken, films nu bij United en Continental hetzelfde of verschilt dat ?
Goose
Goose
Zelf ben ik recent heen met United naar Washington gevlogen en terug via Newark met een Continental (omgedoopt naar United ) vliegtuig maar ik vond Continental stukken beter dan United.
De schermen in de stoelen waren stukken groter en er was meer keus uit films, ook kan je zelf je film stil zetten en starten. Het eten is altijd moeilijk te beoordelen aangezien de
en pasta toch op veel manieren klaar gemaakt kan worden. Maar dat zal inmiddels wel uit dezelfde keuken komen.
Ik vlieg dus liever met een ex Continental vliegtuig.
De schermen in de stoelen waren stukken groter en er was meer keus uit films, ook kan je zelf je film stil zetten en starten. Het eten is altijd moeilijk te beoordelen aangezien de

Ik vlieg dus liever met een ex Continental vliegtuig.
De laatste 5 jaar heb ik alleen maar United gevlogen. Wij vlogen meestal met een triple 777 toestel. Soms met een 767 de oceaan over. Service vind ik goed. Vlucht naar Chicago vind ik wel wat lang, daarom prefereerde ik altijd Washington DC. 2 jaar geleden heb ik wel een nare ervaring meegemaakt. Het toestel steeg op van Washington Dulles naar Amsterdam, Halverwege bij Groenland, hadden we geen toestemming meer om over de Oceaan te gaan en het toestel keerde terug naar Washington Dulles. Er waren technische mankementen en na 2 uur wachten op Dulles werden we overgeplaatst op een andere United toestel. Uiteindelijk kwamen we 6 uur later aan op Schiphol. Ik kreeg wel dubbele punten.
Vanaf september gaan ze met een continental toestel over zee, zonder economy plus stoelen. Dat bevalt mij veel minder, dus ik zal uiteindelijk toch wel overgaan op een andere maatschappij, want een boeing 757-200 vind ik dus helemaal niets!
Vanaf september gaan ze met een continental toestel over zee, zonder economy plus stoelen. Dat bevalt mij veel minder, dus ik zal uiteindelijk toch wel overgaan op een andere maatschappij, want een boeing 757-200 vind ik dus helemaal niets!
Héa©l belangrijk, we blijven toch Nederlanderssunny isle girl schreef: Ik kreeg wel dubbele punten.

- Edwin & Wendy
is veel beter dan enkele punten en onder ijsland ergens....dan maar veel later thuissunny isle girl schreef:De laatste 5 jaar heb ik alleen maar United gevlogen. Wij vlogen meestal met een triple 777 toestel. Soms met een 767 de oceaan over. Service vind ik goed. Vlucht naar Chicago vind ik wel wat lang, daarom prefereerde ik altijd Washington DC. 2 jaar geleden heb ik wel een nare ervaring meegemaakt. Het toestel steeg op van Washington Dulles naar Amsterdam, Halverwege bij Groenland, hadden we geen toestemming meer om over de Oceaan te gaan en het toestel keerde terug naar Washington Dulles. Er waren technische mankementen en na 2 uur wachten op Dulles werden we overgeplaatst op een andere United toestel. Uiteindelijk kwamen we 6 uur later aan op Schiphol. Ik kreeg wel dubbele punten.
Orlando sinds 1992