nieuw op dit forum

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
mhagman

nieuw op dit forum

Bericht door mhagman »

Hallo, via het Florida forum ook dit Forum gevonden.

Ik zal ons even voorstellen, wij zijn Willem (bijna 50), Mariska (45), Ronald (bijna 14) en Chantal (11)Hagman wonen onder de rook van Schiphol en gaan dit jaar op vakantie naar Florida, na in 2010 al een geweldige vakantie daar te hebben gehad. (www.wimmarcharon.blogspot.nl).

Nu dus terug en er begint al een redelijke reisschema te ontstaan voor de 4 weken (19 juli t/m 16 aug) die wij hebben, waarvan wij er zeker 2 in Orlando zullen gaan doorbrengen, aangezien wij dol zijn op de attractie parken.
Ik heb daarvoor in ieder geval 10 dagen Fantasy World Resort geboekt (iemand ervaring hiermee?) en heb momenteel ook een optie op een huis is Sandy ridge voor de week ervoor.
Ik vind het heerlijk om alles uit te zoeken en ervaringen en suggesties van het forum af te halen en blogs te lezen van andere vakantie gangers.
Ik verwacht dat dit forum hier zeker een extra bijdrage aan gaat leveren.

Ik ben een nieuw blog gestart, dus leuk als jullie ons willen volgen: www.wimmarcharon2013.blogspot.nl

Saskia

Re: nieuw op dit forum

Bericht door Saskia »

Welkom op het forum!! Zo te zien hebben jullie al genoeg ervaring en de plannen zijn al concreet. Ik ga jullie zeker volgen want jullie vertrekken als wij bijna terug komen en zo kan ik de Florida sfeer nog een beetje vasthouden.

Have Fun!!

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Ook namens mij van harte welkom op het forum, en Sandy Ridge is een goede keus ;-), ga eind deze week daar nog even een villa bekijken :mrgreen:
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Tans4USA

Bericht door Tans4USA »

Hartelijk welkom op dit gezellige forum.
Als jullie ook DE LIJST willen dan kun je een e-mail sturen naar [email protected] (of een PM) met je reisdata, je gebruikersnaam, voornamen reisgenoten (incl. jezelf) en eventueel een link naar je reis- of fotoverslag en je komt op DE lijst.
Veel plezier met de voorpret.

Patrick

Bericht door Patrick »

Welkom! En leuk dat jullie ook een blog hebben :applause:

Plaats reactie