Even voorstellen Peter en Ingrid

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
Peter en Ingrid

Even voorstellen Peter en Ingrid

Bericht door Peter en Ingrid »

Hallo Orlando-gangers,
even voorstellen, wij zijn ook nieuw op dit forum. Wij zijn Peter en Ingrid uit Delfgauw, een kleine nieuwbouwwijk vlakbij Delft en Pijnacker. Wij zijn vorig jaar oktober voor het eerst samen naar Florida Orlando geweest en zijn natuurlijk helemaal verslaafd aan Orlando nu. Mijn vrouw heeft 10 jaar lang altijd gezegd tegen mij: mij zal je nooit zien in Amerika, ikzelf ben er wel al vaker geweest, maar vorig jaar kreeg ik haar zover! En nu wil ze niets anders meer... Geweldig! Door omstandigheden kunnen wij dit jaar niet, maar begin volgend jaar ( februari maart) gaan we weer! We hebben nog niet geboekt, maar dat zal niet lang meer duren. Wij zijn allebei helemaal gek van shoppen, pretparken en zon en zee, dus wat wil je nog meer...snel weer naar Mickey dus. Voor iedereen die binnenkort gaat, heel veel plezier en geniet ervan! Vriendelijke groet, Peter en Ingrid :D

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Re: Even voorstellen Peter en Ingrid

Bericht door PENPE »

Hey hoi Ingrid & Peter,

Welkom op dit forum, het is nog in de 'opstartfase' maar langzamerhand gaat het toch wel iets moois worden en ongetwijfeld zullen jullie antwoord gaan krijgen op alle vragen. En dat Orlando verslavend is, daar zijn jullie inmiddels al achter :roll:

Met Delfgauw hebben wij overigens een kleine USA-link: het taxibedrijf wat ons altijd brengt/haalt naar/van Schiphol is gevestigd in jullie dorpje ;)
Als ik dan bel neemt hij altijd op met : Orlando ? :lol:

Groetjes,
Pieter & Petra
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Qpido

Bericht door Qpido »

Hoi Ingrid en Peter,

Klinkt bekend! Mijn vrouw had ook eerst twijfels over Amerika. Nu vind ze het geweldig! 2 x Orlando, 1 x New York en binnenkort misschien de Westkust. Maar ZEKER weer terug naar Orlando. Ik weet niet waarom het is dat de meesten die daar geweest zijn gelijk weer terug willen (Orlandovirus), maar wij hadden het ook. Zouden ze daar toch stiekum "stuff" in je drinken doen? :P

anja

Bericht door anja »

Welkom op deze leuke forum.
feb. maart is een leuke tijd om te gaan, waren er dit jaar ook in maart. (en nu straks in sept. weer :D )
Alvast veel voorpret!
Veel plezier

Plaats reactie