misschien kan iemand tips geven welk type auto wij moeten huren.
even de info
6 personen met 6 koffers van fort lauderdale naar kissimmee(willen niet te krap gaan zitten)
laatste stukje na inkopen orlando is het maar km of 35 naar airport (6 koffers en 6 tassen,minimaal) maar dan kan men wel even krap zitten
welke auto huren voor 6 personen
-
Re: welke auto huren voor 6 personen
Ik zou in ieder geval wél een Full-size S.U.V. nemen... bijv. een Suburban of een Yukon, zoiets...

Ik denk zelf dat een minivan meer ruimte heeft als een full size suv. In die laatste kan je niet alle bagage kwijt. Wellicht is een premium suv ook nog een optie.
Er staat ook "zoals bijvoorbeeld"Ebelix schreef:Ik denk zelf dat een minivan meer ruimte heeft als een full size suv. In die laatste kan je niet alle bagage kwijt. Wellicht is een premium suv ook nog een optie.
Maar ik vind het prima hoor...

-
suburban/yukon xxl hebben ook de revue gepasserd,maar ook een zogenaamde 8 zitter(toyota sienna) jammer is alleen dat je vooraf je keuze moet maken omdat beide auto's in een andere categorie vallen.
Ik denk dat het met een Premium-SUV ( Suburban/Yukon ) toch wel moet lukken om 6 personen met koffers te vervoeren. Je kunt eventueel nog 1 stoel van de achterste zitrij neerklappen en dan heb je plek voor 2 (extra) koffers.
Voorbeeld Suburban / Yukon XL :
Als alternatief zou je natuurlijk ook gewoon 2 Midsize-SUV's kunnen boeken, qua prijs zal dat niet veel schelen denk ik 
Voorbeeld Suburban / Yukon XL :

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

-
2 auto's willen we niet (niet voor de kosten maar voor de gezelligheid (rijden toch ruim 1600km.)