Sixt off airport

Plaats reactie
lazydave

Sixt off airport

Bericht door lazydave »

Wat een aanrader! Via usrentacar.co.uk een midsize SUV gehuurd. Verreweg de goedkoopste (meer dan 100 euro goedkoper dan usareisen.de) incl extra driver en alle verzekeringen. Bij aankomst moet je naar een busstop voor de aankomst hal waar een busje staat en binnen 10 minuten sta je bij de locatie ( N frontage road) en nog eens 5 minuten later zat ik in mijn auto. Het is hier helaas niet zelf kiezen maar er is een auto toegewezen.

Terug is het nog handiger, je levert hem in op N frontage road en per bus leveren ze je af bij de incheck balie waar je wezen moet.. geen gesleep met tassen van de parkeergarage naar departures maar echt voor de incheckbalie afgeleverd.

Ik huur vanaf nu alleen nog maar sixt off airport (als de prijs me aanstaat tenminste)

fred
Site Beheerder
Contacteer:

Re: Sixt off airport

Bericht door fred »

Met de aantekening dat de prijs afhangt van de periode waarin je huurt.
Ik heb even voor de aankomende trip naar Sanford vergeleken en kwam bij Usareisen.de toch aanzienlijk goedkoper aan een auto:

20-09-2013 tot 04-10-2013
usrentacar.co.uk:
Intermediate Sports Utility ( Alamo) €517.50 met Gold package
Intermediate Sports Utility ( Dollar) €430.40 met Gold package

Usareisen.de:
Intermediate Sports Utility ( Alamo) € 432,63 met Gold package

Dus blijft vergelijken het beste....
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter !

lazydave

Re: Sixt off airport

Bericht door lazydave »

tuurlijk :)

maar het gaat er om dat sixt op mco off airport zit en mensen daar misschien huiverig voor zijn.. dat is niet nodig mijns inziens

overigens is het silver pakket bij sixt aangepast... geen extra driver meer.. dat is wel een enorme tegenvaller

Plaats reactie