A last look: St. Petersburg's Pier

Hier is de plek voor vragen, antwoorden, tips en opmerkingen over alles buiten Orlando
Plaats reactie
PENPE
Redacteur
Contacteer:

A last look: St. Petersburg's Pier

Bericht door PENPE »

Gebouwd in 1973 en na 40 jaar wordt dit prachtige bouwwerk alweer gesloopt omdat de pier in zeer slechte staat is.

Voor diegene die nu in Florida zijn of deze week naar Florida gaan, de pier is nog te bezoeken tot 31 mei a.s.

Afbeelding

Bron : Orlando Sentinel
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

fred
Site Beheerder
Contacteer:

Honderden nemen afscheid van St. Petersburg Pier

Bericht door fred »

Afbeelding

ST. PETERSBURG --
Het was niet een gemiddeld weekend bij De Pier als honderden mensen samenkomen om afscheid te nemen van dit monument.
Buiten werd er gevist en gefietst , en werden er veel foto's genomen van de omgekeerde piramide die binnenkort tot een stuk van St. Petersburg geschiedenis behoord.
Binnen waren bewoners en toeristen in de drukke winkels voor flink afgeprijsde merchandise.

“Ik wil t-shirt van een pier. Ik wil een aantal memorabilia hebben,” zei Marge Bachman.

Het is een bitterzoet afscheid voor vele St. Petersburg inwoners zoals Daniel Jaison.
"Telkens als de familie naar de stad komt , gaan we bij de pier kijken, even winkelen en het landschap bekijken," zei Jaison. "Ik kijk uit naar de verandering, maar tegelijkertijd is het triest om te zien hoe alles weggaat. Het aquarium en de vissen en dat soort dingen. "
De planning is om in augustus te gaan slopen. In plaats daarvan zijn de plannen voor The Lens. Sommige bestuurders van de stad noemen het een modern nieuw alternatief welke weer leven zal brengen in het gebied.
Terwijl er genoeg controverse wasover wat er in de plaats van The Pier moest komen, kan men dit weekend terugkijken op 40 jaar vol herinneringen.
De Pier is gepland om te sluiten vrijdag a.s.

Bron
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter !

Plaats reactie