Superaanbieding bij National
Re: Superaanbieding bij National
Ook ik heb maar een boeking gemaakt voor het belachelijke bedrag van 215 euro voor 4 weken.. We houden het in de gaten en laat mijn alamo rservering ooko nog maar staan. Daar heb ik ook nog niks voor betaald dus kan 1 van de 2 zo weer cancellen... Benieuwd naar de ervaringen cq mails die misschiien gaan komen
Ik heb ook geboekt. Heb nog geen tickets maar we weten toch al wanneer we in de meivakantie gaan volgend jaar.
Ben benieuwd.
Jackie
Ben benieuwd.
Jackie
Wij hebben ook voor wel 2 hele dagen geboekt in Seattle. Hoeven we niet bij het hotel te blijven
.
Eerst schrokken we van de prijs, maar zagen dat we ook ineens in de USA woonden. Dit hersteld en nu zijn de kosten voor compact car EUR 68,50.
Sjon en Bianca

Eerst schrokken we van de prijs, maar zagen dat we ook ineens in de USA woonden. Dit hersteld en nu zijn de kosten voor compact car EUR 68,50.
Sjon en Bianca
ook ik heb maar een boeking gedaan . 137 euro voor een fullsize voor 3,5 week.....
en ook ik laat mijn boeking bij alamo brits nog maar even staan.
edit : ik heb ook even via Expedia geboekt omdat ik dan gelijk betaal met cc , vind ik wel zo fijn en was nog eens 7 euro goedkoper
en ook ik laat mijn boeking bij alamo brits nog maar even staan.
edit : ik heb ook even via Expedia geboekt omdat ik dan gelijk betaal met cc , vind ik wel zo fijn en was nog eens 7 euro goedkoper

Laatst gewijzigd door b_talens op 27 mei 2013 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou vond ik dit stukje tekst,wat moet je daar nu weer mee? Vind het verwarrend omdat de miles unlimited zijn in de offerte.
MILEAGE: Includes UNLIMITED free mileage (EXCEPTION: Van rate includes 150 miles/day, 825/week, then $.30/mile). Unlimited Mileage One way rates for car classes Economy through Fullsize are charged $79.00 per day. (Area differentials will apply.) Cars larger than Fullsize are charged the Local Daily Rate plus $.30 per mile from mile one. Some promotional and one way rates may include a mileage cap.
MILEAGE: Includes UNLIMITED free mileage (EXCEPTION: Van rate includes 150 miles/day, 825/week, then $.30/mile). Unlimited Mileage One way rates for car classes Economy through Fullsize are charged $79.00 per day. (Area differentials will apply.) Cars larger than Fullsize are charged the Local Daily Rate plus $.30 per mile from mile one. Some promotional and one way rates may include a mileage cap.
Het is wel geen Florida/Orlando deze keer,maar misschien toch leuk om ons ook hier te volgen.
http://passiegoingwest.blogspot.nl/
Dat gaat over one-way rentals, en dat is voor jou niet van toepassing 

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

mijn boeking met emeraldnummer via expedia staat al in mijn emerald bij national . kan ik dan zo doorlopen naar een auto met mijn emeraldpas?? de boeking is immers al betaald
Klopt, dat is een van de benefits die je als Emerald hebt.b_talens schreef:kan ik dan zo doorlopen naar een auto met mijn emeraldpas?? de boeking is immers al betaald
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Actie is er bij expedia.nl uit gehaald, geen National meer te bekennen in het rijtje. Ben benieuwd hoelang het nog duurt bij National zelf,daar staan de lage prijzen wel nog steeds. Hebben we een mazzeltje of volgt er nog een correctie? 

Ben zo maar bang dat er een correctie gaat volgen. 

Het is wel geen Florida/Orlando deze keer,maar misschien toch leuk om ons ook hier te volgen.
En ook bij National.com kun je niet meer boeken voor dit lage tarief, krijgt zelfs een bericht dat er geen auto's meer zijn op deze locatie ( in mijn geval Tampa).
Ik ben benieuwd, wanneer er een mailtje komt met de correctie of foutmelding!
Maar goed, niet geschoten is altijd mis. We zien wel.
Ik ben benieuwd, wanneer er een mailtje komt met de correctie of foutmelding!
Maar goed, niet geschoten is altijd mis. We zien wel.

- Orlando2005
We zijn op tijd geweest, niet meer te boeken.
Our apologies...
National is completely sold out of vehicles at:
Orlando Intl Arpt from 12/20/2013 to 01/03/2014
Sold out
Flexible with your dates? Try changing your pick-up date or location.
Our apologies...
National is completely sold out of vehicles at:
Orlando Intl Arpt from 12/20/2013 to 01/03/2014
Sold out
Flexible with your dates? Try changing your pick-up date or location.
Nou dat wordt file staan voor de desk 

gelukkig wij in Tampa gehuurd en als je voor 12 uur snachts aankomt mag je direct naar de auto's lopen na 12 eerst melden bij een balie staat er op de bevestiging.
Echter ben echt heel benieuwd naar of de eerste ervaringen of de eerste mails
Echter ben echt heel benieuwd naar of de eerste ervaringen of de eerste mails
Heb nog even contact gehad met national over mijn tarief (€ 99,- voor SUV 2 weken) en ze bevestigen het tarief alleen komt er nog een $ 40,- aan tax bij. De tarieven zijn nu weer normaal dus ik kon er gerust een telefoontje aan wagen.
Voor rest is het geregeld.
Dat is dus een mooie meevaller voor onze reis naar de westkkust en onze reis naar Orlando
Voor rest is het geregeld.
Dat is dus een mooie meevaller voor onze reis naar de westkkust en onze reis naar Orlando