Superaanbieding bij National

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Re: Superaanbieding bij National

Bericht door PENPE »

Zoals ik al eerder heb gemeld heb ik gisteravond ook een mail gestuurd en kreeg dus al snel een reply :

"..Your question has been received. Your feedback, questions and concerns are important to us. You can anticipate a reply within 1 – 2 business days.."

Tevens kreeg ik ook een Incidentnummer, dus mijn verzoek staat wel geregistreerd...
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Jackie
Contacteer:

Bericht door Jackie »

Ik heb gisteren middag gemailed en vannacht al de reactie met excuses ontvangen.
Booking blijft gewoon zoals we hadden geboekt en dus zijn we superblij met deze prijs :)

Jackie

Aggie

Bericht door Aggie »

:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: Mail is binnen met de excuses voor het ongemak en dat de boeking is confirmed tegen het lage tarief!!

Mijn dank is groot, dank je wel National, hebben we mooi een extraatje!! :lol:
Afbeelding

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Zojuist de mail ontvangen en ook ik kan gewoon de auto in ontvangst nemen tegen het mooie tarief :applause:

"..Should you have any trouble with the billing at the rental counter, please reply directly to this email and I will ensure that the rates from your reservation will be honored after your rental has been returned. Again, I am very sorry for the hassle our mistake has caused you, and also regret the undue alarm caused by the message you received.."

Uiteraard is de mail ook weer bevestigd met het Incidentnummer, dus gaat helemaal goedkomen :lol:
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Saskia

Bericht door Saskia »

hehe, ook hier net de onderstaande reactie ontvangen:

We sincerely apologize for any confusion this issue has caused. Please disregard any cancellation notice regarding your car rental. We value your business and would like to make this right by honoring the original international rate you booked online. You should receive an email with more information.

I can confirm that your reservation has not been cancelled or changed. It is the same as originally reserved.

Thank you for choosing National Car and safe travels!

Dat is toch maar mooi €300,- in the pocket.......als we het maar op krijgen met z'n allen :lol:

kiamzo

Bericht door kiamzo »

Kan er iemand mij helpen ,heb al 3 dagen geleden een mail gestuurd naar national ,en heb nog steeds niets ontvangen.
Mijn engels is niet zo goed en hebben ze bij national mijn vraag niet goed verstaan.
Kan er iemand mij helpen hierbij .Mijn auto is ook geanuleert.

Sonja

Bericht door Sonja »

Als je me de details wilt doorgeven per pb dan wil ik wel een Engelse mail voor je opstellen.

kiamzo

Bericht door kiamzo »

Sonja het is al niet meer nodig ,heb e-mail gekregen dat alles ok is

habbekuk

Bericht door habbekuk »

Tja, blijft dan wel weer apart dat nu alles goedgekeurd wordt..
Zal er ergens nog een trucje te voorschijn komen, aan de balie?

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

habbekuk schreef:Zal er ergens nog een trucje te voorschijn komen, aan de balie?
Zie mijn voorgaande bericht ;)

nippie
Contacteer:

Bericht door nippie »

Bravo!! National dit is ook de enige en beste manier om die paar klanten (want om hoeveel zal het gaan) gewoon de aanbieding te gunnen. Ook al weet je als bedrijf dat deze klant volgende keer weer gaat shoppen voor de gunstigste prijs. Ze zullen nu zeker weer bij je langskomen om de prijs te checken en zijn wellicht eerder geneigd om de opdracht te gunnen (voor opgesteld dat prijsverschillen niet groter zijn dan 1-3%).
Men had alleen direct moeten laten weten dat het een fout was maar dat ze het toch honoreren i.p.v. eerst annuleren en daarna er pas op terugkomen.

en ik lees dit bericht helaas nu pas ben net terug en alweer aan het plannen voor oktober jammer hoor .......

goed gedaan PenPe 2 thumbs up !!
live life, love life

Senna
Contacteer:

Bericht door Senna »

Ik denk toch dat een paar best wel veel klanten zijn gezien de reacties uit diverse Europese landen op facebook en gezien de mensen hier en op verschillende nederlandse Fora. Maar dit heet dan weer wel klantenbinding en met deze honorering zullen mensen eerder weer geneigd zijn terug te komen al zal het niet meer voor zulke lage prijzen zijn.
Laten we eerlijk zijn die prijs was wel erg laag en hadden kunnen weten dat er wat verkeerd was maar dit maakt de vakantie weer leuker

Orlando2005

Bericht door Orlando2005 »

Senna schreef: Laten we eerlijk zijn die prijs was wel erg laag en hadden kunnen weten dat er wat verkeerd was maar dit maakt de vakantie weer leuker
Wat was er verkeerd aan die prijs dan ?? :mrgreen: :mrgreen:
Maar Service met een hoofdletter S kan je wel aan de amerikanen overlaten.

Gr. Ronald

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

nippie schreef:goed gedaan PenPe 2 thumbs up !!
De credits gaan natuurlijk ook naar Rick "Sunshine State" die mij op de 'achtergrond' en ook op het forum geholpen heeft :applause:

habbekuk

Bericht door habbekuk »

Halllooo,

Ook mijn dank naar de forumleden die voor veel mensen een paar avonden gratis eten hebben verdiend :applause:

Ook ik heb een mail ontvangen met excuus. In die mail staat dat er nog een email komt met meer informatie.

Tevens staat er ook in dat mijn (oude) reservering niet is gewijzigd en zelfde is zoals geboekt.

Moet ik aannemen dat er geen mail meer volgt en gewoon alles uitprinten en meenemen?
Hebben jullie je andere autohuur boeking al geannuleerd?
Ik moet daar € 80,- voor betalen geen probleem want dan ben ik nog steeds heeeeeeel goedkoop.

Groet ...

Plaats reactie