Alamo Insider Card
Re: Alamo Insider Card
Het was voor mij juist belangrijk dat ik NIET naar de balie hoefde, maar de kiosk kon gebruiken !
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.
Weet iemand waa(je zonder insider card0 maar wel geprint thuis met save time de 2de bestuurder kan opvoeren.
Via save time kom ik niets tegen. Moet ik dan alsnog netjes in de rij gaan staan? of kunnen ze dat in de garage ook?
Via save time kom ik niets tegen. Moet ik dan alsnog netjes in de rij gaan staan? of kunnen ze dat in de garage ook?
Het moet wel degelijk via de site kunnen want als ik hier kijk zie ik staan :
".. You can also update your flight details and frequent flyer information and choose optional extras such as additional drivers, GPS units and child seats, saving you even more time! .."

".. You can also update your flight details and frequent flyer information and choose optional extras such as additional drivers, GPS units and child seats, saving you even more time! .."

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

klopt staat er ook maar als ik er in ga zie ik het nergens staan. Al het andere wel maar gps hebben we en onze zoon van 13 mag los op de achterbank
HEb ook een mail naar alamo gedaan wellicht komt vandaar het verlossende antwoord.

HEb ook een mail naar alamo gedaan wellicht komt vandaar het verlossende antwoord.