Nieuw en hongerig naar info!

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
Chantalmv2

Nieuw en hongerig naar info!

Bericht door Chantalmv2 »

Ben aan het neuzen hier!

Wil samen met mijn man en 2 kids (8 en 10) graag een keer naar Orlando....villa huren en leuke parken bezoeken. Waar moet ik nou aan denken qua kosten totaal? Incl vlucht...voor 3 weken in juli 2014 incl auto en villahuur

Senna
Contacteer:

Re: Nieuw en hongerig naar info!

Bericht door Senna »

Welkom hier en juli 2014 erg leuk. Het is natuurlijk altijd de vraag wat je wil. Tickets in de zomertijd zijn vaak iets duurder maar vanaf nu lekker zoeken naar mooie prijzen is een must. Villa's kijk eens op vrbo.com of homeaway en vraag een prijsquote als je een leuke ziet. Hiena kan je altijd nogmonderhandelen. Atractiontickets.de of ie is altijd een goeie optie voor tickets. Voor de basics denk ik tickets tussen 600 en 800, villa voor drie weken kan je zo duur en goekoop maken als je zelf wil maar denk zo rond 1500 voor drie weken. Tickets voor alle parken zo tussen de 500 en 600 euro.

Maar voor alles is een dure en een goekopere optie. Het is net wat je wil.

Shamulover
Contacteer:

Re: Nieuw en hongerig naar info!

Bericht door Shamulover »

Zelfs hier op het forum worden leuke villa's aangeboden met korting. Wellicht zit er iets voor jullie bij.
Ik zou eerst eens beginnen met uit te zoeken welke parken jullie willen gaan doen. Disney, Seaworld, Universal etc.
Houd er rekening mee dat het in juli heel erg warm is en dat er wel wat rustdagen tussen moeten worden gepland.

Daarna zou ik eens rondkijken op de villa sites en een aantal quotes opvragen. Deze zijn vrijblijvend en geven een indicatie wat de huurprijs is.
Intussen de div. vliegsites in de gaten houden voor goedkope ticketprijzen.

Voor meer vragen horen we je graag.

Plaats reactie