Tot 33% korting bij Hertz
Tot 33% korting bij Hertz
de nieuwe actie periode bij Hertz is een 'tot 33% korting' :
https://www.hertz.nl/rentacar/specialof ... z_Sale.xml
Als u van plan bent om een winter of een voorjaarsbreak te nemen, blijf dan binnen het budget met uw autohuur als u voor een geldbesparende deal uit de Hertz sale kiest.
Waar u ook naar toe gaat en u wat voor auto u nodig heeft, u krijgt tot 33% korting in 100 landen wereldwijd. Wanneer u reserveert voor 31 januari en en de auto ophaalt tussen 2 januari 2013 en 30 juni 2013.
Voorwaarden en condities.
Reserveringsperiode: Tot 31 januari
Reisperiode: 2 januari 2013 tot 30 juni 2013
Gebruik kortingscode (CDP): 766960[/b]
via de engelse site kom ik duurder uit deze keer , ik ga nu wel van deze korting gebruik maken en zal ca EUR 435
betalen voor een SUV ( Equinox ) voor de periode 27-04 t/m 11-05
https://www.hertz.nl/rentacar/specialof ... z_Sale.xml
Als u van plan bent om een winter of een voorjaarsbreak te nemen, blijf dan binnen het budget met uw autohuur als u voor een geldbesparende deal uit de Hertz sale kiest.
Waar u ook naar toe gaat en u wat voor auto u nodig heeft, u krijgt tot 33% korting in 100 landen wereldwijd. Wanneer u reserveert voor 31 januari en en de auto ophaalt tussen 2 januari 2013 en 30 juni 2013.
Reserveringsperiode: Tot 31 januari
Reisperiode: 2 januari 2013 tot 30 juni 2013
Gebruik kortingscode (CDP): 766960[/b]
via de engelse site kom ik duurder uit deze keer , ik ga nu wel van deze korting gebruik maken en zal ca EUR 435
betalen voor een SUV ( Equinox ) voor de periode 27-04 t/m 11-05
- Sunshine State
- Contacteer:
Re: Tot 33% korting bij Hertz
Kijk dat zijn weer de leuke berichten
Heb er afgelopen keer al gebruik van gemaakt voor 2013..

Heb er afgelopen keer al gebruik van gemaakt voor 2013..

Lijkt een leuke aanbieding, dus ik meteen kijken omdat ik voor onze springtraining vakantie nog een auto nodig heb.
Maar helaas ondanks de fikse korting via deze link is USAreisen.de nog steeds goedkoper(bijna €300).
Sjon, Bianca en Romy
Maar helaas ondanks de fikse korting via deze link is USAreisen.de nog steeds goedkoper(bijna €300).
Sjon, Bianca en Romy
Ik heb even een proefboeking gedaan via mn account op de engelse site, en kom voor die periode op 437 euro, dus is er geen verschil tussen NL en UK site.Schil schreef:..via de engelse site kom ik duurder uit deze keer , ik ga nu wel van deze korting gebruik maken en zal ca EUR 435
betalen voor een SUV ( Equinox ) voor de periode 27-04 t/m 11-05..
Als ik bij USA-Reisen kijk voor dezelfde auto/periode kom ik op ( weliswaar bij Alamo ) EUR 586 ( Super SparPlus ) danwel EUR 684 ( Super Inklusive ). Jammer genoeg zijn voor een goede vergelijking de Hertz-prijzen voor die periode nog niet beschikbaar op de site van USA-Reisen.robisjo schreef:..Maar helaas ondanks de fikse korting via deze link is USAreisen.de nog steeds goedkoper(bijna €300)..
Stel dat er bij de bovengenoemde Hertz-prijs nog 1 tank benzine komt ( zeg maar EUR 60 ), dan zit je nog steeds onder de prijs die Alamo biedt .
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Kijk ook eens op http://www.USA-Reisen.de
Wij boeken daar al jaren en het scheelt t.o.v. Nederland best wel veel.
Ook de auto keuze is bij USA-reisen.de aanmerkeljk groter t.o.v. Alamo Nederland.
Veel succes!
Wij boeken daar al jaren en het scheelt t.o.v. Nederland best wel veel.
Ook de auto keuze is bij USA-reisen.de aanmerkeljk groter t.o.v. Alamo Nederland.
Veel succes!
**moderator**
Dit topic gaat afdwalen over USA-Reisen, laten we terug gaan naar de basis van dit topic : 33% korting bij Hertz
Dit topic gaat afdwalen over USA-Reisen, laten we terug gaan naar de basis van dit topic : 33% korting bij Hertz

De 33% kortingsactie is met een paar dagen verlengd t/m zondag 3/2 a.s. en dat kwam mooi uit en heb dus gisteren een 4WD/AWD 7 Passenger Standard SUV, ( FRAR-klasse ) geboekt voor 379 euro ( 14 dagen ).
Een mooie deal denk ik zo.
Een mooie deal denk ik zo.

-
Hij is er weer : de tot 33% kortingsactie bij Hertz !
Boek een huurauto vóór 15 september 2013 middernacht - voor huren tot 31 maart 2014 - en ontvang tot 33% korting op elke auto in één van de meer dan 100 landen.
Klik hier voor info en boekingen
Boek een huurauto vóór 15 september 2013 middernacht - voor huren tot 31 maart 2014 - en ontvang tot 33% korting op elke auto in één van de meer dan 100 landen.
Klik hier voor info en boekingen

Geweldige actie Pieter, ik heb erop gewacht !
De actie is helaas voor ons maar tot maart, hoe groot is de kans dat deze actie nog komt met geldigheid mei 2014 ?!
De actie is helaas voor ons maar tot maart, hoe groot is de kans dat deze actie nog komt met geldigheid mei 2014 ?!
2002 Orlando Lake Buena Vista hotel 14 days
2011 Disney Cruise Line 11 nights Mediterranean
2011 Orlando Townhouse 15 days.
2013 Disney Cruise Line 12 night Med with Greece
2014 Orlando & 12 night Transatlantic DCL
2011 Disney Cruise Line 11 nights Mediterranean
2011 Orlando Townhouse 15 days.
2013 Disney Cruise Line 12 night Med with Greece
2014 Orlando & 12 night Transatlantic DCL
Ik wou dat ik het wist, ik vertrek zelf op 7 april, dus we houden hoop op een vervolgactie 

leuke actie maar helaas in mijn periode toch nog wat duurder ivm usareisen.de
live life, love life
Nieuwe kortingsaktie Hertz tot 33% korting
Inmiddels is er weer een nieuwe actie met Tot 33% korting
Verdraaid goed en zo geboekt met verlaagde tarieven.

Start het jaar in stijl en bespaar op een enorm scala aan kwalitatief hoogwaardige auto's in ruim 100 landen wereldwijd door vóór 26 januari 2014 te reserveren en te reizen tussen 2 januari en 30 juni 2014.
Reserveringsperiode: Van 24 december 2013 tot 26 januari 2014
Reisperiode: Van 2 januari 2014 tot 30 juni 2014
Promotiecode (CDP): 783505
Link Hertz
Verdraaid goed en zo geboekt met verlaagde tarieven.

Start het jaar in stijl en bespaar op een enorm scala aan kwalitatief hoogwaardige auto's in ruim 100 landen wereldwijd door vóór 26 januari 2014 te reserveren en te reizen tussen 2 januari en 30 juni 2014.
Reserveringsperiode: Van 24 december 2013 tot 26 januari 2014
Reisperiode: Van 2 januari 2014 tot 30 juni 2014
Promotiecode (CDP): 783505
Link Hertz
Ik heb gekeken naar de deal van hertz, standaard SUV voor 3 weken € 651,=
Mooie deal denk ik, wel vraag ik me af of de daarbij behorende verzekeringspakket afdoende is.
Hoor graag jullie mening hierover??
Mooie deal denk ik, wel vraag ik me af of de daarbij behorende verzekeringspakket afdoende is.
Hoor graag jullie mening hierover??
We huren al jaren bij Hertz en hebben nog nooit extra verzekeringen erbij genomen, het is zeker afdoende. Onze ervaring is dat ze niet proberen je iets extra's aan te smeren.
Wij zijn supertevreden over Hertz.
Succes.
Wij zijn supertevreden over Hertz.
Succes.