betaalde upgrade Alamo
-
betaalde upgrade Alamo
Hallo mensen. Ik zag geen mogelijkheid mezelf voor te stellen. Ik vertrek samen met mijn gezin in april voor de tweede keer naar florida. Vanuit het reisbureau heb ik een mid size SUV bij alamo gehuurd. Soms heb je mazzel en krijg je een upgrade.. Maar wat nou als mij niets wordt aangeboden? Uiteraard is het mogelijk er tegen betaling een upgrade te nemen maar mijn vraag is, heeft iemand ervaring hiermee? Betaal je de hoofdprijs of kun je er een leuke deal uitslepen? Alvast bedankt voor uw reactie.
Re: betaalde upgrade Alamo
Als je ter plekke aan de balie een upgrade neemt ga je inderdaad de hoofdprijs betalen. Je kunt het beter gewoon in de garage zelf proberen of je een andere mag pakken omdat je niets moois ziet 
Ook gebeurt het wel eens dat er tussen de MidsizeSUV's ook Standard-SUV's staan, en dan is de keuze snel gemaakt. Op deze manier heb ik een (verkeerd geparkeerde) Premium-SUV gescoord
"Show your papers, be polite" en je komt al een heel eind....

Ook gebeurt het wel eens dat er tussen de MidsizeSUV's ook Standard-SUV's staan, en dan is de keuze snel gemaakt. Op deze manier heb ik een (verkeerd geparkeerde) Premium-SUV gescoord

"Show your papers, be polite" en je komt al een heel eind....
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

-
Haha, thanks. Ga ik doen. Vriendelijk vragen in de garage
Pas wel heel goed op! Check voor je je handtekening op het huurcontract zet of er geen absurd hoge toeslag op staat! Ik ken iemand die volgens de Alamo medewerker een upgrade kreeg waar hij niet extra voor hoefde te betalen. Na thuiskomst bleek er 2000 Euro van zijn credit card afgeschreven te zijn.
-
Ja ik heb ook zulke verhalen gehoord. Daar zit ik niet op te wachten. Ik moet sowieso al twee kinderstoeltjes buj huren dus dat geeft al redenen tot opletten. Ik denk dat ik het maar lekker bij die midsize SUV hou. Misschien heb ik mazzel en krijg ik wat groters. Je leest dat vaak genoeg.
Bedankt
Bedankt
In ons geval hadden we maar 1 stoeltje nodig.
Dus kind even op schoot en direct naar de Wallmart gereden en daar een stoeltje gekocht voor $ 30.
Tweede keer was ze al wat ouder en heb ik een ophoger in een koffer meegenomen
Dus kind even op schoot en direct naar de Wallmart gereden en daar een stoeltje gekocht voor $ 30.
Tweede keer was ze al wat ouder en heb ik een ophoger in een koffer meegenomen
Dat dachten wij de laatste keer ook, maar ze deed dus echt de slagboom niet omhoog voordat onze kleine man in een kinderstoel zat. Hier wilden ze $ 90,- voor rekenen. Na veel gezeur kregen we de stoel mee voor $ 45,-