Alamo Disney

Plaats reactie
ingetje

Alamo Disney

Bericht door ingetje »

Hallo allemaal, afgelopen maand hebben we voor het eerst in Orlando een auto gehuurd vanaf sanford. Nu hebben wij voor volgend jaar drie weken Orlando in de planning staan. Ons plan is om ook dan weer een auto te gaan huren ipv de lynx bus te nemen....jaja ook wij zijn overstag gegaan, auto is zooo handig!
Maar we hebben dan niet de volle drie weken de auto nodig en willen hem dan weer bij Disney in leveren aangezien wij in POP century resort logeren.
Wie heeft daar ervaring mee?? Is dat dan bij het swan en dolphin hotel of het car care service center of zoiets? Wat is makkelijker en beter?
Kom maar op met de tips, ik kan ze wel gebruiken!!
alvast bedank!

John
Site Beheerder

Re: Alamo Disney

Bericht door John »

Heb met beide ervaring (ook vanuit Pop Century) gewoon ff Alamo bellen en je wordt opgehaald en naar het verhuurstation gebracht, (inleveren precies andersom) je hebt meer keuze bij het Car Care Centre, bij Dolphin heb je eigenlijk geen keuze, daar wordt je auto voorgereden (na afhandeling papierwerk) en daar moet je het dan in principe mee doen.
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter

ingetje

Bericht door ingetje »

thanks!

Arianne

Bericht door Arianne »

Als het alleen om inleveren gaat zou ik gaan voor hotel Orlando buena vista palace resort. T.o de market place.
Van het hotel is het even de weg over steken en je staat bij de bussen van disney terug naar je hotel.

ingetje

Bericht door ingetje »

Waarschijnlijk gaat het idd alleen om het inleveren. Ik wist niet dat dat ook daar zou kunnen. Ga ik idd even naar kijken. Thanks.

Plaats reactie