Ik ga voor het eerst naar orlando en wil mijn tickets waarschijnlijk gaan bestellen bij atractionticketsdirect. In Ierland Nu is mijn vraag ,als je daar voor een heel bedrag besteld en men verstuurd dit naar Nederland kunnen er door de douane dan invoerrechten worden geclaimd . Of word dit niet als goederen/pakket gezien?
Alvast bedankt voor de reacties/advies
Yvonne
Pretpark tickets
Re: Pretpark tickets
Hoi Anja,Maar dus ook en enkele jaren een jaarkaart van Disneyworld want als je dus vaker dan 1x gaat is een jaarkaart dus goedkoper.
Ook zo van Seaworld en Busch gardens.. dus ga voor jezelf ook na of dat niet voordeliger is.
En dat kan dus gewoon rechtstreeks bij Disney of online via Seaworld zoals wij gedaan hebben.
En dan dit jaar een 14 daagse kaart erbij van IOA en Universal via undercover tourist want ik hoefde afgelopen maart en april die 2,5 week niet perse nog naar Universal en IOA.. maar dat is natuurlijk ieder voor zich.
Ik zelf zou nooit kiezen voor de Disney Magic your way tickets maar altijd voor de Disney hopper kaarten via Undercover Tourist. Maar laatste jaren dus een jaarkaart van Disneyworld, krijg je ook gratis parkeren en 20% korting op alles in de winkels..waaaa.
Ik ben dan altijd wel benieuwd wat je dan zo ongeveer betaalt voor zo'n Disney jaarkaart. Want van de prijzen die ik dan op internet zie schrik ik mezelf een hoedje

Maar zoals al eerder is aangegeven is het natuurlijk voor een ieder, en afhankelijk van de invulling van je vakantie, totaal verschillend wat wellicht de beste optie is.
Annual Pass: $648.59spin schreef:Ik ben dan altijd wel benieuwd wat je dan zo ongeveer betaalt voor zo'n Disney jaarkaart. Want van de prijzen die ik dan op internet zie schrik ik mezelf een hoedje.
Renewal: . . . . . $552.74
Prijzen incl. 6.5% tax
.
12 maanden onbeperkte volledige toegang tot de volgende Thema Parken :
Magic Kingdom® Park
Epcot®
Disney's Hollywood Studios®
Disney's Animal Kingdom® Theme Park
Inclusief gratis parkeren.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Premium Annual Pass: $776.39
Renewal: . . . . . . . . . . . . . . . . $659.24
Prijzen incl. 6.5% tax
.
12 maanden onbeperkte volledige toegang tot de volgende Thema Parken:
Magic Kingdom® Park
Epcot®
Disney's Hollywood Studios®
Disney's Animal Kingdom® Theme Park
Inclusief gratis parkeren.[/color]
Bovendien 12 maanden onbeperkte volledige toegang tot:
Disney's Blizzard Beach Water Park
Disney's Typhoon Lagoon Water Park
Disney’s Oak Trail Golf Course (tee time reservering noodzakelijk)
Disney Quest Indoor Interactive Park
Disney's Wide World Of Sports® Complex
Inclusief gratis parkeren.

Haha ja die prijzen schrok ik van inderdaad
Maar dat komt ook doordat wij het er dan echt niet uit zouden halen, aangezien wij per vakantie (minimaal 2, soms 3 keer jaar) hooguit 2 dagen naar Disney (zouden) gaan. Maar goed, van de prijzen die ik moet neerleggen van de No-expiration optie schrik ik ook altijd
Maar met ons Disney gedrag hebben we daar dan een vakantie a 5/6 weer lol van.. Dus toch inderdaad kritisch nadenken over het aantal dagen (per jaar) dat je Disney wil bezoeken om de beste tickets voor je eigen situatie te kopen..