Heeft er iemand ervaring met het Wyndham Bonnet Creek Resort ?
In November zijn we 25 jaar getrouwd en willen buiten een verblijf in een villa ook een paar dagen in een resort.
Het resort heeft meerdere zwembaden, een lazy river... en op andere fora worden "tower 4, 5 of 6 " aangeraden ...
Is er iemand die er wat meer over kan vertellen?
Wyndham Bonnet Creek Resort
9560 Via Encinas, Lake Buena Vista, Florida 32830
http://www.wyndhambonnetcreek.com
http://www.extraholidays.com/orlando-fl ... esort.aspx
Hotelervaring; Wyndham Bonnet Creek Resort, Lake Buena Vista
- Sunshine State
- Contacteer:
Re: Hotelervaring; Wyndham Bonnet Creek Resort, Lake Buena V
Ik ken dit resort niet. Ik ken wel het resort dat ernaast ligt. Het Waldorf Astoria - Hilton resort. Dat is een regelrechte aanrader. Duur maar van alle gemakken voorzien.
Ziet er goed uit Rick, daar zullen jullie het volgens mij prima naar jullie zin hebben. Helaas geen ervaring mee
Het Waldorf Astoria hotel ziet er inderdaad ook super uit, hier heb ik al veel goede dingen over gelezen.
Succes met jullie voorpret.

Het Waldorf Astoria hotel ziet er inderdaad ook super uit, hier heb ik al veel goede dingen over gelezen.
Succes met jullie voorpret.
- Shamulover
- Contacteer:
Dit resort bestaat uit heel veel gebouwen wat het een enorm hotel maakt. Prachtig aangelegd met veel leuke zwembaden. Maar staat wel in het teken timeshare . Nee je hoeft er niet aan mee te doen maar je kan regelmatig benaderd worden met telefoontjes. Vrienden van mij verblijven weleens in dit resort en hebben het ene jaar wel telefoontjes gehad voor een timeshare uitnodiging, het andere jaar niet. Je krijgt wel uitnodigingen voor een timeshare ontbijt en dergelijke
De zwembaden zijn stuk voor stuk prachtig maar de hoge gebouwen houden wel veel zon tegen.
Het resort is erg luxe, maar eten, drinken en dergelijke is erg prijzig. Ook daily housekeeping zit niet bij de prijs in want het is immers een timeshare resort. Dit kan wel geregeld worden tegen een bepaald bedrag.
Het resort ligt naast Walt Disney World Resort wat het erg geliefd maakt.
Kortweg gezegd Prachtig resort, veel luxe, heerlijke lazy river en andere zwembaden maar prijzig en timeshare.
De zwembaden zijn stuk voor stuk prachtig maar de hoge gebouwen houden wel veel zon tegen.
Het resort is erg luxe, maar eten, drinken en dergelijke is erg prijzig. Ook daily housekeeping zit niet bij de prijs in want het is immers een timeshare resort. Dit kan wel geregeld worden tegen een bepaald bedrag.
Het resort ligt naast Walt Disney World Resort wat het erg geliefd maakt.
Kortweg gezegd Prachtig resort, veel luxe, heerlijke lazy river en andere zwembaden maar prijzig en timeshare.
- Sunshine State
- Contacteer:
Dank allen voor de informatie, we zullen er eens rustig voor gaan zitten.
Ik laat nog wel weten of de keuze op Bonnet Creek Resort is gevallen!!
Ik laat nog wel weten of de keuze op Bonnet Creek Resort is gevallen!!
- Shamulover
- Contacteer:
Ben benieuwd Rick