waarborg auto
waarborg auto
Weet er iemand hoeveel het bedrag is dat op je cc kaart wordt geblokkeerd voor het huren van een auto?
Re: waarborg auto
Zo even snel uit mn hoofd praat je al gauw over 200-300 dollar, maar zoek het nog even uit 
Update :
Na even een rondje langs de grote verhuur maatschappijen te hebben gemaakt kan ik concluderen dat bovenstaande indicatie wel klopt. Misschien ten overvloede wil ik nog even vermelden dat het bedrag bij afhalen van de auto op je creditcard wordt geblokkeerd en dat heeft gevolgen voor je bestedingslimiet tijdens de huurperiode.

Update :
Na even een rondje langs de grote verhuur maatschappijen te hebben gemaakt kan ik concluderen dat bovenstaande indicatie wel klopt. Misschien ten overvloede wil ik nog even vermelden dat het bedrag bij afhalen van de auto op je creditcard wordt geblokkeerd en dat heeft gevolgen voor je bestedingslimiet tijdens de huurperiode.
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Bedankt . Hebben auto gehuurd voor 3 weken bij National ( met foutje ).Nu gaan we 1dag vroeger goedkoper tickets via Miami.Dus auto 1 is Miami \ Orlando . Nu is mijn vraag kan ik als wij aankomen in Orlando deze auto houden of moeten wij deze afgeven en een nieuwe gaan halen voor 3 weken? Schild wel in brandstof en waarborg voor de autos
Je zou ze een mailtje kunnen sturen met de vraag of bij het afhalen van auto 1 vragen of ze je contract kunnen wijzigen (zonder kosten).