Tabak/sigaretten

o.a. ESTA: Electronische Visa Waiver
Plaats reactie
tess

Tabak/sigaretten

Bericht door tess »

Hoi allemaal , ik hoop dat iemand ons kan helpen.

Onze vraag,, wij vliegen van Amsterdam naar Washington daar hebben we een overstap naar Orlando Mco.Kunnen wij in Washington sigaretten kopen en meenemen naar Orlando?Dit is voor Mei.Dus geen tabak kopen in Amsterdam.

Zo ook van Amsterdam naar Newark overstap,en daarna door naar Orlando Mco,dit is voor september.

Ik hoop dat iemand hier iets van weet ;)

knaapje

Re: Tabak/sigaretten

Bericht door knaapje »

Wat voor voordeel denk je dan te behalen?
Je kunt ze tegen de gewone USA prijs ( met evt. tax) toch overal kopen?

tess

Bericht door tess »

Ja dat is waar, knaapje.

Maar wij hebben vorige keer bij terugvlucht op Sanford sigaretten gekocht 2 sloffen voor 71 dollar.

Nu willen we dus voor de heen vlucht in Washington sigaretten meenemen naar Orlandoen of dat kan op een binnenlandse vlucht,want in Amsterdam kopen is duurder.

Zou beter stoppen met roken :lol:

knaapje

Bericht door knaapje »

Misschien kan je ze tax free aan boord kopen?

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

knaapje schreef:Misschien kan je ze tax free aan boord kopen?
Volgens mij worden er bij United aan boord geen sigaretten verkocht, klik hier voor hun Duty Free catalogus.
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Hannie
Contacteer:

Bericht door Hannie »

Je kunt toch alleen maar tax free kopen op de luchthaven waar je het land UIT gaat.
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.

tess

Bericht door tess »

Oke ik weet genoeg, dus geen sigaretten,alleen als we weer terug naar Nederland gaan,, jullie heel erg bedankt voor de info ;)

knaapje

Bericht door knaapje »

In mijn herinnering kon je ze bij US Airways en Delta zowel uitgaand als inkomend aan boord kopen op de intercontinentale vlucht.

http://www.dfasscatalogs.com/dl/
blz 141 en 142

Bij United vind je geen tabak in de catalogus, maar ze spreken er wel over, dus misschien toch in het vliegtuig verkrijgbaar?

Duty Free shopping

Duty Free shopping exempts an international traveler from having to pay customs duties on various commodities, typically alcohol, tobacco and luxury goods. Since Duty Free items are for consumption or use outside the country, the government doesn't levy taxes on the goods. Because the duties on alcohol and tobacco are typically high wherever you go, shopping for these products Duty Free usually means significant savings.

tess

Bericht door tess »

Dank je wel ,knaapje voor je informatie ;) ,, we gaan gewoon eens kijken in het vliegtuig over hoe en wat, en anders gewoon maar vragen op het vliegveld hoe het zit.

Plaats reactie