Vooraf inchecken??
Re: Vooraf inchecken??
You're welcome, laat even hier weten hoe 't afloopt,ben benieuwd
De organisatie stuurt een mail dat ik het moet regelen met Dollar zelf..fred schreef:You're welcome, laat even hier weten hoe 't afloopt,ben benieuwd
Ik zal Dollar eens een mail sturen...
Groet...
oke, niet zo klantvriendelijk of wel? , bij dollar zullen ze je wel helpen, ben ik van overtuigd
edit: is 1 van de reden waarom ik niets meer boek bij "tussenpersonen" , uiteindelijk moet je het toch zelf regelen, uitzonderingen daar gelaten , die zullen er vast zijn....
edit: is 1 van de reden waarom ik niets meer boek bij "tussenpersonen" , uiteindelijk moet je het toch zelf regelen, uitzonderingen daar gelaten , die zullen er vast zijn....
Hallo Fred,
Vorige keer heb ik ook zo`n tussen persoon gebruikt. ik kijk eigenlijk
heel simpel naar de prijzen. Deze was goedkoper dan direct via de Dollar site...
Andere vraag:
Wij vliegen met Continental op mijn Iphone heb ik de app. gezet en aangemeld.
Nu staan mijn vluchtgegevens op de telefoon. Zover ik gelezen heb kan ik via
mijn telefoon inchecken en krijg daarop de barcode om door te lopen bij de gate.
Heb je dan niet meer je printje (boardingpass) nodig?
Groet...
Vorige keer heb ik ook zo`n tussen persoon gebruikt. ik kijk eigenlijk
heel simpel naar de prijzen. Deze was goedkoper dan direct via de Dollar site...
Andere vraag:
Wij vliegen met Continental op mijn Iphone heb ik de app. gezet en aangemeld.
Nu staan mijn vluchtgegevens op de telefoon. Zover ik gelezen heb kan ik via
mijn telefoon inchecken en krijg daarop de barcode om door te lopen bij de gate.
Heb je dan niet meer je printje (boardingpass) nodig?
Groet...
Tsja , ik wil best wel wat meer betalen voor gemak.....
Wij hebben de laatste trip (April dit jaar) ook met Continental gevlogen.
Ik dacht hetzelfde als jou , echter kon je niet online (of met app) inchecken.
Vanwege de informatie plicht rondom ESTA dacht ik , dus gewoon in de rij op schiphol
Maar gelukkig waren we er zo door....
Of dat nu nog zo is ? Ik zou het checken op het NL telefoonnummer van ze, voorkomt
ergenis, teleurstelling . Of als je daarover meer wil weten , kun je dit vragen in de betreffende ruimte op het forum
Wij hebben de laatste trip (April dit jaar) ook met Continental gevlogen.
Ik dacht hetzelfde als jou , echter kon je niet online (of met app) inchecken.
Vanwege de informatie plicht rondom ESTA dacht ik , dus gewoon in de rij op schiphol

Maar gelukkig waren we er zo door....
Of dat nu nog zo is ? Ik zou het checken op het NL telefoonnummer van ze, voorkomt
ergenis, teleurstelling . Of als je daarover meer wil weten , kun je dit vragen in de betreffende ruimte op het forum
Ok duidelijk. Ik dank u weer vriendelijk 

@habbekuk, Ook zonder koppeling kan je gewoon doorlopen het gaat er om dat je gegevens al in het systeem staan, die auto moeten ze er daar toch nog aan koppelen aangezien ze vooraf niet weten welke auto jij meeneemt.
Overigens kan je als je op MCO aankomt gerust eerst rechts van de kiosk even kijken welke auto's er staan, beide rijen auto's staan nml. gereserveerd voor express members.
Overigens kan je als je op MCO aankomt gerust eerst rechts van de kiosk even kijken welke auto's er staan, beide rijen auto's staan nml. gereserveerd voor express members.
Ok duidelijk.... Zijn een hoop vragen zo vlak voor mijn vakantie maar dan weet ik datJeroenb schreef:@habbekuk, Ook zonder koppeling kan je gewoon doorlopen het gaat er om dat je gegevens al in het systeem staan, die auto moeten ze er daar toch nog aan koppelen aangezien ze vooraf niet weten welke auto jij meeneemt.
voor volgendjaar en dan kan ik andere weer helpen

Groet...
Ik lees dit inderdaad wel vaker. De een gaat naar de koffers, de ander in de rij bij de autoverhuur er. Hoe doen jullie dat dan met de 2e bestuurder ?corrus schreef:Dan heb je maar 1 bestuurder...Rich@rd schreef:Wat wij altijd doen, ik ga naar de autoverhuurder, en Anja gaat richting de koffers, als ik de papieren van de auto heb, ga ik naar boven, vaak hebben we dan al de koffers en lopen we naar de garage.
Want wil je er meer, dan zal die toch ook aan de balie moeten verschijnen...
Sinds ik "alamo insider" ben hoeft mijn vrouw zich niet meer te melden, haar gegevens staan immers in mijn profiel.....
Of dit bij andere verhuurders zo werkt weet ik niet.
Als Dollar Express member heb je zelden iemand voor je staan dus wij halen altijd gezamenlijk de koffers en lopen dan rustig door naar de kiosk in de garage.
Als je normaal gesproken 2 bestuurders wil opgeven moeten beide bestuurders erbij zijn. Overigens hebben wij nu 2 maal te maken gehad met de situatie dat degene die als bestuurder vermeld stond niet in staat was te rijden en dan heb je toch een probleem als de andere niet mag rijden volgens het contract. Daarom zorgen wij altijd voor het noteren van een 2e bestuurder.
Als je normaal gesproken 2 bestuurders wil opgeven moeten beide bestuurders erbij zijn. Overigens hebben wij nu 2 maal te maken gehad met de situatie dat degene die als bestuurder vermeld stond niet in staat was te rijden en dan heb je toch een probleem als de andere niet mag rijden volgens het contract. Daarom zorgen wij altijd voor het noteren van een 2e bestuurder.
Wij rijden ook allebei en zullen ons gewoon gezellig samen melden bij de kiosk
met Express ID in de hand...
met Express ID in de hand...
Ja hoor, wij zijn Hertz member en daar geld dit inderdaad ook, "spouse" is automatisch 2e chauffeur.fred schreef:Sinds ik "alamo insider" ben hoeft mijn vrouw zich niet meer te melden, haar gegevens staan immers in mijn profiel.....
Halloo,
Bij Dollar zie ik niet zo`n optie. Iemand ervaring mee?
Groet...
Bij Dollar zie ik niet zo`n optie. Iemand ervaring mee?
Groet...
Wij halen de auto met zijn tweeën op en laten dan beide rijbewijzen zien en worden dan beide als bestuurder genoteerd.
Of het in je Express membership ingevuld kan worden weet ik niet meer.
Of het in je Express membership ingevuld kan worden weet ik niet meer.