Hotelervaring: Celebration Suites at Oldtown, Kissimmee

Plaats reactie
Corrine

Hotelervaring: Celebration Suites at Oldtown, Kissimmee

Bericht door Corrine »

Voor een budgetprijs een prima budgethotel...Hier verbleven 20 nachten in september2010
+ De suite/Kamer was erg groot doordat je een appart zitgedeelte hebt.
+ Daardoor 2 TV's
+ Schoon bij aankomst.
+ Aardig personeel.
+ Lekker grote koelkast met vriesvak voor een ijsje bij het zwembad.
+ Dicht bij alle eetgelegenheden en attracties.
+ Vrij parkeren bij hotel dus ook gemakkelijk naar old town. (naast de deur en ook al is het daar druk heb je geen overlast van muziek, auto's, mensen, etc.)

- Schoonmaak terwijl verblijf kan beter
- geen vrij internet op de kamer
- 3 kleine zwembaden

Niet echt een + of - maar je moet zelf zorgen voor inboedel van de keuken of je kunt het huren bij het Hotel als je het wil gebruiken. Wij hebben wat wegwerpbestek en bordjes gekocht bij Walmart dat was voordelig en toch handig.
In het buisnescenter kun je als je een laptop bij hebt wel vrij inloggen maar dit moet je aanvragen bij de front desk. Je krijgt daar dan een sleutel voor het gebruik ervan maar moet deze na elk gebruik ook weer inleveren.
In plaats daarvan gingen wij lekker genietend van een koffie naar starbucks en internetten daar.
De foto's op internet kloppen wel met wat je krijgt.
Wij vonden het in elk geval prima en zouden het gerust nog een keer boeken.
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
13x Orlando 1996, 1998 (getrouwd), 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 (2x),2010, 2011, 2012 en 2013

sunita

Re: Hotelervaring: Celebration Suites at Oldtown, Kissimmee

Bericht door sunita »

bedankt voor de interessante info en foto's. handig!

serendipity1990

Bericht door serendipity1990 »

Wat fijn. Precies waar ik naar op zoek was.
Wij willen dit hotel dit jaar boeken met zijn 4en. Maar toch fijn om te horen dat een nederlander hier met een gerust hart heeft gezeten.

Ik heb nog wel een paar vraagjes:)

Op de website staat dat ze ook verschillende shuttleservices aanbieden, hebben jullie hier gebruik van gemaakt, zoja hoe was dit?

Heb je geen last van geluidsoverlast o.i.d van old town?

En klopt het dat er op loopafstand een denny's zit aan de overkant? Dan weet ik namelijk waar het is haha.

Dit word onze 3e keer op rij orlando.

Groeten,

Daniel en Kim
Live your dreams.

Tcjvissers
Contacteer:

Bericht door Tcjvissers »

hallo Kim
zelf hebben we er nooit gelogeerd maar Deny's zit idd aan de overkant van de 192
00 westcoast,1 florida,2 honeymoon,3 new orleans,4-5 orlando,6 florida,7 orlando,8 summer & xmas,9-10 spring & xmas,11-12 summer & xmas,13 spring & xmas,14-15-16-18-19 summer & xmas, 17 west coast, x-mas.
http://tcjvissers.blogspot.nl

Tcjvissers
Contacteer:

Bericht door Tcjvissers »

hallo Kim
zelf hebben we er nooit gelogeerd maar Deny's zit idd aan de overkant van de 192
00 westcoast,1 florida,2 honeymoon,3 new orleans,4-5 orlando,6 florida,7 orlando,8 summer & xmas,9-10 spring & xmas,11-12 summer & xmas,13 spring & xmas,14-15-16-18-19 summer & xmas, 17 west coast, x-mas.
http://tcjvissers.blogspot.nl

baloe123
Contacteer:

Bericht door baloe123 »

hoi hoi wij gaan elkekeer daqt we in orlando zijn in dit hotel .
wij vinden het heeft super ligging en het is schoon heerlijk hotel

Cindy1969

Bericht door Cindy1969 »

Hoe is de wifi in dit hotel? Twijfelde afgelopen keer tussen deze en Ramada Gateway, wat ook super beviel, maar de wifi daar was weer zo onstabiel....

baloe123
Contacteer:

Bericht door baloe123 »

Hoi Cindy het is niet gratis de WiFi maar wij hebben het er altijd gekocht nooit problemen gehad super gewoon overlast van geluid heb je er ook niet wij vinden het er gezellig omdat het meteen naast old own licht groetjes

serendipity1990

Bericht door serendipity1990 »

Nou we hebben geboekt hoor met zn 6en! Ben benieuwd naar t appartement. We zien t wel... We zijn er immers toch niet veel. Haha
Veels te veel te doen:)

Groetjes,

Daniel en Kim
Live your dreams.

Cindy1969

Bericht door Cindy1969 »

Dank je wel Baloe123! Betalen vind ik geen probleem, als het signaal maar goed en stabiel is. Begin februari was ik een weekje in Orlando, ook even langs dit hotel gereden, en de ligging is echt perfect ja!

Figment
Contacteer:

Bericht door Figment »

Ik heb nu zo'n 9 keer in Celebration Suites overnacht, en iedere keer naar volle tevredenheid! De locatie is gewoon top. Direct naast Old Town en ten midden van vele restaurants (Denny's ligt idd aan de overkant). De kamers zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. De suites hebben een keukentje met grote koelkast, vriezer, magnetron/oven en elektrische kookplaat. Pannen, borden en bestek kan je ter plaatse huren. In de woonkamer staat een slaapbank, maar er is ook een bed die je uit de muur kan trekken. De slaapkamers hebben een kingsize bed of 2 queens en er staan een tv en wastafel in de slaapkamers. De woonkamer heeft ook een tv, deze staat verstopt in de kast.
Het is niet het meest sjieke hotel, maar in zijn prijsklasse is het een uitstekende plaats om te overnachten.

Qua geluidsoverlast.... Op sommige kamers zal je wel wat muziek horen van Old Town, maar dat valt eigenlijk te verwaarlozen. In building B Zal je in de woonkamers wat geluiden horen, maar heb je in de slaapkamers totaal geen last. Rond middernacht is het in ieder geval stil in Old Town, en ook van het uitgaande publiek merk je niets.
Internet kost (zo uit m'n hoofd) $14 voor de hele week. Heb je meerdere laptops/tablets bij je, dan moet je voor alle apparaten apart betalen. Een paar jaar geleden kon je nog op dezelfde code inloggen, maar dat gaat niet meer. Ik heb 1 keer meegemaakt dat het internet niet goed werkte, maar alle andere keren had ik er geen problemen mee.

Het hotel heeft gratis shuttles naar de parken. Er gaan meerdere bussen per dag naar Disney (deze shuttle stopt momenteel in Epcot) en 1 a 2 bussen naar SeaWorld en Universal. Deze parken worden gecombineerd. De bus rijd eerst naar SeaWorld om vervolgens door te rijden naar Universal. 's Avonds stopt de bus ook eerst in SeaWorld, om daarna de mensen op te pikken in Universal.
De shuttles zijn een hit of mis. De ene keer zijn er meerdere bussen die je rechtstreeks naar Universal rijden, maar de laatste keer ging ie eerst de hele 192 af en duurde het een uur voor ie bij SeaWorld was. Als je naar Disney wilt op een tijdstip dat de shuttle niet rijd, dan kan je ook makkelijk Lynx bus 56 pakken. Deze stopt aan de overkant van de straat (vlakbij Denny's) en brengt je binnen een kwartier naar het Ticket & Transportation Center. Op de terugweg stopt de bus pal voor het hotel.
Wil je een keertje naar Walmart, dan ben je ook een kwartiertje onderweg en kan je zowel bus 56 als 55 nemen. Publix ligt op loopafstand van het hotel, evenals Walgreens en Dunkin Donuts!

Het enige nadeel van Celebration Suites is dat er bij de ingang van het business center altijd een kudde Zuid Amerikanen rondhangt, omdat je hier gratis internet hebt. Het internet werkt ook buiten het business center, dus verzamelen ze zich rond de trap. Maar verder is het een prima hotel!
Afgelopen april was Celebration Suites helemaal volgeboekt en moest ik uitwijken naar een ander hotel. Ik had bij aankomst pech met een geskimde creditcard waardoor ik daar niet kon inchecken, maar bij Celebration Suites mocht ik gelijk gratis gebruik maken van internet en telefoon, zodat ik makkelijk alles kon regelen. Ook hebben ze toen geholpen met het vinden van een ander hotel waar ik de eerste nacht gratis kon verblijven.

Momenteel staat er geen Orlando tripje op de planning, maar zodra ik er weer naartoe ga zal ik zeker weer kiezen voor Celebration Suites!
Travelling to Florida since 1981: http://floridianadventures.blogspot.com

Cindy1969

Bericht door Cindy1969 »

Dank je wel voor de uitgebreide beschrijving! En oh hebben zij je geholpen, super lief zeg!
Neem deze zeker in overweging voor een evt volgende keer. Dat bedrag voor internet vind ik geen probleem, zal wel keer 2 worden (laptop en tablet) maar heb het over voor goed werkend internet ivm blog die ik dan bij houd.

Wezz
Contacteer:

Bericht door Wezz »

Ik heb daar 1x betaald voor een week en kon inloggen via m'n laptop en telefoon, alleen niet tegelijk. Dus als ik bij de bushalte zat te wachten op de shuttle kon ik gewoon op m'n telefoon nog gebruik maken van de wifi, en op de kamer maakte ik er gebruik van op m'n laptop. Internet werkt prima in Celebration Suites. Foto's uploaden op facebook ging ook super snel. Dat is die 14 dollar wel waard!

Cindy1969

Bericht door Cindy1969 »

Ja, dat kan natuurlijk ook! Je maakt vaak toch niet tegelijkertijd gebruik van alle apparatuur.
En ja, internet vind ik heel belangrijk als je blogt, had toch weer behoorlijk wat frustraties hierover in hotel waar ik paar maanden geleden verbleef, hoe fijn ik het daar ook vond.

Cindy1969

Bericht door Cindy1969 »

Ben aan het rondkijken voor 10 dagen florida komende winter, en heb weer dagenlang diverse sites afgestruind, maar blijf hierop terug komen, deze topic weer even nagelezen, en ik heb bij deze besloten, het wordt Celebration Suites.
Vooral het feit dat je een lekker grote kamer/aparte slaapkamer hebt lijkt me ideaal.
Je hebt toch ook een balkon of terras, klopt dat?

Dat internet lijkt me ideaal, zal vooral mijn laptop gebruiken, en wil ik even wat checken als ie uitstaat pak ik mijn telefoon wel even.

Plaats reactie