Nieuwe internet pakketten aan boord Disney cruiseline

Plaats reactie
Shamulover
Contacteer:

Nieuwe internet pakketten aan boord Disney cruiseline

Bericht door Shamulover »

In de komende weken nieuwe internet pakketten zijn verkrijgbaar aan boord van de Disneyschepen. Voorheen werden de kosten berekend gebaseerd op het aantal minuten dat je online was geweest. Nu worden de kosten gebaseerd op het aantal MB's dat je verbruikt hebt.

Er zijn verschillende pakketten waaruit je kan kiezen:

* Pay As You Go($0,25 per MB): perfect voor gasten die niet weten hoe vaak ze online zullen zijn.
* Small(100 MB $19,00): ideaal voor het checken van de Email en daarna weer lekker genieten van het cruisen.
* Medium(300 MB $39,00): ideaal voor gasten die direkt hun vakantie foto's willen delen met de mensen aan het vaste land.
* Large(1000MB voor 89,00): Dit pakket beslaat het hele internet gebruik. Gasten kunnen muziek downloaden of zelfs films.

Connect@Sea services worden geïntroduceerd aan boord van Disney Cruise Line schepen vanaf de volgende data:

Disney Magic - Feb. 3, 2014
Disney Dream - Feb. 16, 2014
Disney Wonder - Feb. 26, 2014
Disney Fantasy - March 8, 2014

Afbeelding

plutofreak
Contacteer:

Re: nieuwe internet pakketten aan boord Disney cruiseline

Bericht door plutofreak »

Vond het minuten systeem toch handiger. Dan wist je precies hoelang je nog had.
Nu moet je weten hoeveel mb's je gebruikt en ik weet dat absoluut niet als ik een blog aan het maken ben.
Tekst schrijven en foto's uploaden??? :?
September 2014 mogen we weer!!
http://orlando2014.plutofreak.nl/#home

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Re: nieuwe internet pakketten aan boord Disney cruiseline

Bericht door PENPE »

Het uploaden van tekst is niet het probleem denk ik maar de foto's, dat wordt een ander verhaal. Je zult de foto's voor het uploaden moeten comprimeren want anders wordt het internetgebruik aan boord een dure geschiedenis. Zelf comprimeer en resize ik ook de foto's van mn blog, 25-30 foto's gebruiken ongeveer 6 Mb aan bestandsgrootte.

Voordeel van het comprimeren is dat het uploaden naar je site (of foto-host) en ook het laden van de site voor de volgers veel sneller verloopt.

Het 'Small-pakket' wat aangeboden wordt zou in de praktijk voldoende moeten zijn voor een cruise van een paar dagen.
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Patrick

Re: Nieuwe internet pakketten aan boord Disney cruiseline

Bericht door Patrick »

Ik blijf het belachelijk duur vinden. Zeker in deze tijd.

Plaats reactie