Hoi allemaal ,
Heb een vraagje: wij willen aankomende Juli een auto gaan huren , vanaf MCO,maar weet iemand hoe het zit met een inzittendenverzekering?
Er zitten bij de meeste verhuurders wel allerlei verzekeringen bij , maar ik kan bij geen enkele verhuurder iets terug vinden over een inzittendenverzekering. Ja , dat je die ter plaatse kunt afsluiten,maar dat vind ik een beetje te vaag. Wil wel graag weten wat de kosten zijn.
Heeft iemand tips?
Alvast bedankt en groetjes ,
Simone
Inzittendenverzekering
Re: inzittendenverzekering
Als je een goede reisverzekering hebt en alleen met je reisgezelschap rijdt waarom zou je dan een inzittendenverzekering afsluiten?
Ik vroeg het me ineens af....geen erg in dat de reisverzekering dat ook dekte. Nooit bij stil gestaan. Vorige keer geboekt bij usareisen.de en volgens mij toen wel met inzittendenverzekering. Maar het verschil is wel erg groot. Heb je misschien ook een tip waar ik het voordeligste/ beste kan boeken?
Usareisen.de komt de laatste tijd niet erg aantrekkelijk qua prijs uit de bus.
Veel hangt af van je wensen en periode.
Op dit forum en het collega-forum staan genoeg aanbieders om te vergelijken.
Ik heb zelf goede ervaringen met Expedia (maar 1 bestuurder) en Autoeurope.
Er zijn ... tig andere, gewoon een uurtje zoeken.
Veel hangt af van je wensen en periode.
Op dit forum en het collega-forum staan genoeg aanbieders om te vergelijken.
Ik heb zelf goede ervaringen met Expedia (maar 1 bestuurder) en Autoeurope.
Er zijn ... tig andere, gewoon een uurtje zoeken.
Heb van de week bij EBookers besteld, toch stuk voordeliger dan USAReisen.
USAreisen.de is alleen voordelig voor underage drivers toch?
Tijdens onze volgende reis gaat we voor het eerst een auto huren en dan gelijk 3 keer (Oahu, Maui en Big Island, Hawaii)
Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Wij hebben een doorlopende reisverzekering en hoeven dus geen inzittendenverzekering af te sluiten?
Tijdens onze volgende reis gaat we voor het eerst een auto huren en dan gelijk 3 keer (Oahu, Maui en Big Island, Hawaii)
Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Wij hebben een doorlopende reisverzekering en hoeven dus geen inzittendenverzekering af te sluiten?
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl/ Mijn vernieuwde blog over Amerika!