Wat is jouw favoriete autoverhuur mij en waarom ?

Plaats reactie
PENPE
Redacteur
Contacteer:

Wat is jouw favoriete autoverhuur mij en waarom ?

Bericht door PENPE »

De meeste forumleden zullen in de regel met boeken van een huurauto altijd wel voor de (op dat moment) goedkoopste verhuurder gaan. Maar ongetwijfeld zijn er ook forumleden die hoe dan ook (ongeacht de prijs) altijd voor dezelfde (favoriete) verhuurmaatschappij zullen kiezen.

Afbeelding
Doe je dit bijvoorbeeld ivm de ongekend goede (betere) services, de mooiere auto's of loyalty-programma kortom,
wat is je favoriete autoverhuurder en waarom ?
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Sunshine State
Contacteer:

Re: Wat is jouw favoriete autoverhuur mij en waarom ?

Bericht door Sunshine State »

Vroeger veel gehuurd via Usareisen.de deze autoverhuurder is de laatste jaren niet meer echt goedkoop.
Daarna Hertz Gold member geworden, je auto stond dan al klaar voor je in de garage en je hoeft niet meer langs de balie op het vliegveld.

Toen ik bij National Emerald Member werd, was dit nog leuker.. je kan ook direct naar de garage.
Je huurt voor de prijs van een midsize en rijdt weg met een mooie auto uit de Emerald Isle..
In mijn geval was dat éénmaal een BMW X5, en afgelopen April een GMC Acadia..

Dus National is mijn favorite autoverhuurder geworden, je rijdt in een mega-bak voor de prijs van een midsize!!
Vakantie blog September 2016 http://www.oldersom.nl

Afbeelding

knaapje

Re: Wat is jouw favoriete autoverhuur mij en waarom ?

Bericht door knaapje »

Zakelijk in de USA uitsluitend AVIS gehuurd, omdat de Amerikaanse moedermaatschappij van mijn toenmalige werkgever daar een contract mee had. Wij konden daar ook prive zeer voordelig mee boeken.
Laatste 15 jaar eerst Alamo omdat die o.a. bij USAreisen als goedkoopste van de grotere verhuurders uit de bus kwam, daarna laatste 5 jaar naar Dollar omdat die in een combinatie boeking via Expedia erg voordelig was. 3 jaar geleden 1 keer Alamo tussendoor en voor dit jaar weer Dollar via Auto Europe.

Service van Dollar goed tot nu toe. Altijd mooie auto's en altijd groter gekregen dan geboekt. Intermediate/Grote Chrysler, Intermediate/Ford Fusion(Mondeo), Intemediate/Ford Crown Victoria (politie-bak). Dit jaar nog afwachten op JAX. Kan altijd naar garage lopen op MCO wordt daar vlot geholpen.

En ja, de auto die je krijgt hangt toch af van wat er beschikbaar is.
Als de prijs goed is maakt het voor mij geen verschil Alamo of Dollar. Laatste jaren geen ervaring met National, Hertz, Avis of Thrifty maar zou er zo huren.

Plaats reactie