Superaanbieding bij National

Sunshine State
Contacteer:

Re: Superaanbieding bij National

Bericht door Sunshine State »

Wanneer je emerald member bent, dan kun je nog wat spelen met de Contract ID's.
Ik gebruik meestal de FLying Blue/Klm Contract Id: 8572130

5005946 Contract ID = National Int'l Point Of Sale
8572130 Contract ID = Flying Blue/KLM

Evt nog een coupon toevoegen de Sorry code National : NWEBCPN027

Dat ziet er dan zo uit:
Afbeelding

En dit is dan de quote 632 euro incl brandstof voor een hele maand in een GMC Acadia bijvoorbeeld, want je boekt midsize maar rijdt weg met zo'n grote SUV!!

Afbeelding

Je partner is automatisch bevoegd om met de auto te rijden!!
Vakantie blog September 2016 http://www.oldersom.nl

Afbeelding

Anthonie
Contacteer:

Bericht door Anthonie »

Thanks allemaal, maar ik heb net weer gekeken en bij Step 1 Netherlands ingevuld maar die verzekeringen staan er niet bij, wel kan ik ze bijkopen.
Ik heb me aangemeld via de link die hier een paar posts boven stonden, ik denk dat het daar mis gaat.
Als ik kijk bij My Itineraries/Personal Information dan staat er bij Country, (Select One) moet hier geen Netherlands staan? Ik kan alleen kiezen uit USA of Canada

gr
Anthonie
Laatst gewijzigd door Anthonie op 19 jun 2014 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding [/url]

Kunnen niet wachten, 16e keer florida! flagflorida flagusa

Sunshine State
Contacteer:

Anthonie schreef:Thanks allemaal, maar ik heb net weer gekeken en bij Step 1 Netherlands ingevuld maar die verzekeringen staan er niet bij, wel kan ik ze bijkopen.
Ik heb me aangemeld via de link die hier een paar posts boven stonden, ik denk dat het daar mis gaat.
Dag Anthonie, welk Contract ID heb je ingevuld, deze bepaalt de prijs en de verzekeringen, niet je Emerald lidmaatschap.
Amerikanen zijn ook Emerald lid en hebben geen Lis en LDW nodig..
Bij Europese Emerald Leden staat het Contract ID vaak op 5007125 of zelfs gewoon 1234567..

Lees deze posting nog eens rustig!
http://www.orlandofans.nl/phpbb/viewtop ... 150#p36041

Afbeelding

Anthonie
Contacteer:

Bericht door Anthonie »

Rick! Je bent geweldig!!! Ik had de ID code dus verkeerd staan, nu staat het goed en geeft hij automatisch de verzekeringen incl aan!
Gisterenavond ook al een tijd met Pieter bezig geweest, was al laat denk ik ik heb niet goed gelezen...... :?

Bedankt
Afbeelding [/url]

Kunnen niet wachten, 16e keer florida! flagflorida flagusa

Sunshine State
Contacteer:

Top Anthonie, fijn dat het gelukt is!!
Nu heb je nog meer voorpret :P :P

Afbeelding

theovg

Bericht door theovg »

Bij mijzelf was alles goed gelukt met de Flying blue code ,Maar nu probeer ik het voor mijn zoon en dan komt de prijs veel hoger uit voor 18 dagen (ong.1000 Dollar).
Heeft waarschijnlijk te maken dat hij hem ophaalt in Fort Lauderdale en inleverd op MCO.
Hij komt aan op 27 november op Fll en levert hem in op MCO op 15 december.
Zal nu wel Alamo Brits worden. Of bij National via Expedia dan kan je ook je Emerald nummer invullen.

Groeten Theo

Sonja

Bericht door Sonja »

theovg schreef:Bij mijzelf was alles goed gelukt met de Flying blue code ,Maar nu probeer ik het voor mijn zoon en dan komt de prijs veel hoger uit voor 18 dagen (ong.1000 Dollar).
Heeft waarschijnlijk te maken dat hij hem ophaalt in Fort Lauderdale en inleverd op MCO.
Hij komt aan op 27 november op Fll en levert hem in op MCO op 15 december.
Zal nu wel Alamo Brits worden. Of bij National via Expedia dan kan je ook je Emerald nummer invullen.

Groeten Theo
Als ik een boeking maak met mijn Emerald nummer en de flying blue code voor die periode kom ik op $ 499,56 ophalen en inleveren Ft Lauderdale int airport. Misschien nog eens proberen, soms wil dat wel eens anders uitkomen.

theovg

Bericht door theovg »

Bedankt Sonja
Het probleem zit hem in het inleveren, hij wil hem ophalen Fort Lauderdale maar hem inleveren in Orlando daar vliegen ze van terug.

Sonja

Bericht door Sonja »

theovg schreef:Bedankt Sonja
Het probleem zit hem in het inleveren, hij wil hem ophalen Fort Lauderdale maar hem inleveren in Orlando daar vliegen ze van terug.
Sorry niet goed gelezen over het inleveren :oops: . Ik kom nu ook rond de $ 1000,-- uit, wat jammer.

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Ik heb even een boeking gemaakt en kom met code 5005946 ( National ) op 495 euro ( zonder Upfront Fuel ), gebruik ik in dit geval de code 8572130 ( KLM Flying Blue ) dan kom ik op 1067 euro....

Het blijft een kwestie van gewoon even alle genoemde codes proberen en kijken welke (combinatie) het goedkoopst uitpakt.

Overigens zijn er aan het inleveren van de auto op een andere locatie geen extra kosten verbonden ;)
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

theovg

Bericht door theovg »

Bedankt Pieter ik ga het nog eens proberen.

theovg

Bericht door theovg »

Nu lukt het bij mij ook voor die prijs , maar bij Expedia komt hij op 415 euro voor een midsize en daar kun je ook je Emerald nummer invoeren bij het boeken, en dan natuurlijk ook gelijk naar de Emeraldrij.
Dus hij moet dat zelf maar even bekijken.
En bij Alamo brits zit hij ook rond die prijs maar dan weet hij natuurlijk zeker dat hij een midsize suv heeft ,en bij National blijft het natuurlijk een gok. :roll:

plutofreak
Contacteer:

Bericht door plutofreak »

Heb drie weken geleden het inschrijf formulier voor emerald member ingevuld en opgestuurd via email, maar ben wel benieuwd hoe lang het duurt voor je hier iets van hoort.

Weet iemand dit??
:?:
September 2014 mogen we weer!!
http://orlando2014.plutofreak.nl/#home

theovg

Bericht door theovg »

Normaal krijg je gelijk een nummer per email gestuurd en je pasje volgt na ongeveer vier weken.

Patrick

Bericht door Patrick »

plutofreak schreef:Heb drie weken geleden het inschrijf formulier voor emerald member ingevuld en opgestuurd via email, maar ben wel benieuwd hoe lang het duurt voor je hier iets van hoort.

Weet iemand dit??
:?:

Wij kregen helemaal niets op onze mail. Gebruik de link uit mijn post (vorige bladzijde) en je hebt meteen een nummer! :D

Plaats reactie