Mobiele beltarieven
Mobiele beltarieven
Hi all,
Weet iemand wellicht wat de beste & het goedkoopste telecom bedrijf is die moet kiezen als je in Orlando bent?
Thanx.
Grt FransS
Weet iemand wellicht wat de beste & het goedkoopste telecom bedrijf is die moet kiezen als je in Orlando bent?
Thanx.
Grt FransS
Re: Mobiele beltarieven
Hoi Frans,
Dat is een lastige vraag. Het is erg afhankelijk van je bel gedrag.
Zelf ben ik regelmatig in de VS en heb ik op mijn zakelijke Vodafone abonnement een extra VS/Canada abonnement erop gezet. Zoiets heeft alleen zin als je regelmatig in de VS bent.
Een paar jaar geleden hebben we ook 2 prepaid telefoons gekocht. Ik moet zeggen dat we die weinig hebben gebruikt, bovendien kosten ze destijds $60 p/s met $15 bel tegoed. Via de creditcard kun je extra bel tegoed kopen.
Omdat je in Orlando gebruik maakt van de "roming" faciliteiten kun je het beste contact opnemen met je eigen provider (KPN, Vodafone, etc). Zet je het op automatisch dat pakt ie volgens mij de roming partner (US partner) van je eigen provider. Het is een beetje technisch maar anders kan ik het niet uitleggen.
Je kunt natuurlijk het goedkoopste bellen met Skype op je Pc.
Hopelijk heb je hier iets aan.
Dat is een lastige vraag. Het is erg afhankelijk van je bel gedrag.
Zelf ben ik regelmatig in de VS en heb ik op mijn zakelijke Vodafone abonnement een extra VS/Canada abonnement erop gezet. Zoiets heeft alleen zin als je regelmatig in de VS bent.
Een paar jaar geleden hebben we ook 2 prepaid telefoons gekocht. Ik moet zeggen dat we die weinig hebben gebruikt, bovendien kosten ze destijds $60 p/s met $15 bel tegoed. Via de creditcard kun je extra bel tegoed kopen.
Omdat je in Orlando gebruik maakt van de "roming" faciliteiten kun je het beste contact opnemen met je eigen provider (KPN, Vodafone, etc). Zet je het op automatisch dat pakt ie volgens mij de roming partner (US partner) van je eigen provider. Het is een beetje technisch maar anders kan ik het niet uitleggen.
Je kunt natuurlijk het goedkoopste bellen met Skype op je Pc.
Hopelijk heb je hier iets aan.
Bel niet mobiel want dat blijft je altijd een veelvoud van vast kosten als het niet strikt noodzakelijk is.
Werk evt. met SMS.
Ik koop zelf een belkaart via internet en ik bel van vast naar vast voor zo'n $ 3 cent per minuut.
Een kaart koop je vanaf $5 en is dan meer dan 9 maanden geldig.
Werk evt. met SMS.
Ik koop zelf een belkaart via internet en ik bel van vast naar vast voor zo'n $ 3 cent per minuut.
Een kaart koop je vanaf $5 en is dan meer dan 9 maanden geldig.
Voordelig bellen
Hallo allemaal,
In november reizen wij af naar Florida en daar hebben wij veel zin in!
Hebben jullie tips om voordelig te bellen naar het thuisfront in Nederland ?
Voor wie nog moet gaan veel plezier
Groetjes,
Annemarie
In november reizen wij af naar Florida en daar hebben wij veel zin in!
Hebben jullie tips om voordelig te bellen naar het thuisfront in Nederland ?
Voor wie nog moet gaan veel plezier

Groetjes,
Annemarie
Laatst gewijzigd door John op 09 aug 2012 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: samengevoegd
Reden: samengevoegd
- Orlando2005
Wij hebben al sinds jaar en dag een international prepaid phone card, gekocht bij 7-Eleven. De kaart is op te laden
We zetten er meestal 5 en max 10 dollar op de kaart en je kan uren lang naar huis bellen vanaf je hotelkamer, uit je villa of waar dan ook. Je kan langer naar een vaste lijn bellen dan naar een GSM.
Bel het inbelnummer, tik je kaartnummer (pincode) in en dan tel. wat je wil bellen. (011 31 telnummer)
En als er geld op blijft staan kan je dat je volgende vakantie weer gebruiken.
Gr. Ronald

We zetten er meestal 5 en max 10 dollar op de kaart en je kan uren lang naar huis bellen vanaf je hotelkamer, uit je villa of waar dan ook. Je kan langer naar een vaste lijn bellen dan naar een GSM.
Bel het inbelnummer, tik je kaartnummer (pincode) in en dan tel. wat je wil bellen. (011 31 telnummer)
Gr. Ronald

Ik bel met Skype met mijn mobiel vanuit Orlando naar vaste nummers in Nederland.
Meen dat 10 min. bellen ca. € 0,40 cent kost..
Als het thuisfront ook Skype heeft kun je ook video bellen je omgeving laten zien
Verder heb ik geen vaste kosten.
Met je Iphone enzv. kun je via Wifi ook gratis bellen..
Meen dat 10 min. bellen ca. € 0,40 cent kost..
Als het thuisfront ook Skype heeft kun je ook video bellen je omgeving laten zien

Verder heb ik geen vaste kosten.
Met je Iphone enzv. kun je via Wifi ook gratis bellen..
Wij zijn met 3 families in Orlando , nu is mijn vraag hoe kunnen wij het goedkoopst met onze GSM naar elkaar daar bellen . Gaat het dat wij elk een prepaid kaart kopen en hoe werkt dit dan.
Heb zelf via de T-Mobile shop een simkaart gehaald (november 2013). Krijg je een maand onbeperkt bellen in Amerika voor en diverse landen (waaronder Nederland). Ook een bundel voor SMS (USA only!) en een databundel voor internet. : $50 UL Talk Tekst Web (500MB at 4G)plan om helemaal duidelijk te zijn.
Unlimited Nationwide Voice
Unlimited Nationwide Messaging
Untlimited Web (first 500 MB at up to 4G Speeds)
Snelle Reactie op dit Bericht Antwoord Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat Multi-Citeer dit Bericht
Unlimited Nationwide Voice
Unlimited Nationwide Messaging
Untlimited Web (first 500 MB at up to 4G Speeds)
Snelle Reactie op dit Bericht Antwoord Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat Multi-Citeer dit Bericht
Hoi Ronald,Orlando2005 schreef:Wij hebben al sinds jaar en dag een international prepaid phone card, gekocht bij 7-Eleven. De kaart is op te laden
Gr. Ronald
Of het ligt aan ons, of er is iets veranderd, maar dit is geen succes (meer?) Afgelopen maandag deze kaart bij de 7 eleven gekocht. Voor de eerste keer $5, 00 erop gezet om te proberen. De eerste de beste openbare telefoon gebruikt. De stappen gevolgd, geen verbinding. Nog eens geprobeerd met een ander vast telefoonnummer in Nederland en toen kreeg ik het bericht dat het saldo onvoldoende was om een gesprek te voeren.
Dus toen maar gebruik gemaakt van onze GSM. Op het bedrag wat een reis naar Orlando kost, maakt die paar euries voor de telefoon ook niets meer uit.
Jammer maar helaas.
Groet,
Maurice
Ik heb deze al een paar keer gehad:
http://www.all-phonecards.com/
en dan de kaart van Bison.
Werkt alle keren prima.
Kan je eventueel NU per internet regelen en je belt voor een paar cent per minuut.
http://www.all-phonecards.com/
en dan de kaart van Bison.
Werkt alle keren prima.
Kan je eventueel NU per internet regelen en je belt voor een paar cent per minuut.
Wij gebruiken altijd deze kaarten, verkrijgbaar bij o.a. Publix en Walmart

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Ik heb een App op mijn telefoon gezet Ring credible ,hiermee zou je voor € 0,02 per minuut en een starttarief van €0,05 kunnen bellen naar Nederland via Wifi , ik ga dit in April uit proberen.
Zijn er al memsen die met deze App ervaring hebben ?
Zijn er al memsen die met deze App ervaring hebben ?
Orlando : 1996,1997,1998,1999,2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007,2008,2009,2010,2011,2012,2013,2014,2015 ,2016,2017,2018,2019,2020, enz,enz

Dat is super handig zo'n kaart, nooit geweten, ga ook al jaren naar Amerika.....
Maar dit jaar wil ik graag kunnen bellen met de thuisblijvers, wij verblijven twee weken in Tampa,
dus is dat geen probleem om zo'n kaart te gebruiken.
Maar de laatste week gaan we met de Disneycruiseline, weet iemand of je ze daar kan gebruiken??
Ik neem aan van niet....
Groetjes Jannie
Maar dit jaar wil ik graag kunnen bellen met de thuisblijvers, wij verblijven twee weken in Tampa,
dus is dat geen probleem om zo'n kaart te gebruiken.
Maar de laatste week gaan we met de Disneycruiseline, weet iemand of je ze daar kan gebruiken??
Ik neem aan van niet....
Groetjes Jannie
- Orlando2005
madibodo schreef:[
Hoi Ronald,
Of het ligt aan ons, of er is iets veranderd, maar dit is geen succes (meer?) Afgelopen maandag deze kaart bij de 7 eleven gekocht. Voor de eerste keer $5, 00 erop gezet om te proberen. De eerste de beste openbare telefoon gebruikt. De stappen gevolgd, geen verbinding. Nog eens geprobeerd met een ander vast telefoonnummer in Nederland en toen kreeg ik het bericht dat het saldo onvoldoende was om een gesprek te voeren.
Dus toen maar gebruik gemaakt van onze GSM. Op het bedrag wat een reis naar Orlando kost, maakt die paar euries voor de telefoon ook niets meer uit.
Jammer maar helaas.
Groet,
Maurice
Hoi Maurice,
Sorry voor de hele late reactie maar zie nu pas je bericht.
Ik twijfel niet aan de juiste wijze waarop je gebeld hebt maar we hebben er van de week weer 1 gekocht en zonder probleem vanuit de villa gebeld, net zoals andere jaren.
Gr. Ronald