Superaanbieding bij National
Re: Superaanbieding bij National
Allen,
Ik heb weer een korting gevonden van $15.
Niet veel, maar hij is wel geldig tot 31-12-2015
ND2218DDR
Sjon
Ik heb weer een korting gevonden van $15.
Niet veel, maar hij is wel geldig tot 31-12-2015
ND2218DDR
Sjon
Alles is prima gegaan alleen wilde ze eerst een sedan in de mik duwen. Na wat gepruttel uiteindelijk een Rav4 meegekregen. Alles past erin dus prima verder waren alle vakken leeg voor een suv dus veel keus was er niet.robisjo schreef:Sorry, maar je kan beter 5005946 invullen, hier zitten de benodigde verzekeringen al bij.
Sjon en Bianca
Groet...
De Flying Blue code werkt niet helaas niet meer en als ik code 5005946 invoer dan wordt de huurprijs $ 242,-- i.p.v. $ 192,-- per week. Heeft iemand nog een code gezien die het vergelijkbare tarief geeft als met de Flying Blue code 

Sonja,
Weet je zeker dat bij deze goedkope prijs ook Loss Damage Waiver Full en upplemental Liability Insurance erbij zitten?
Welk ContractID heb jij dan?
Sjon
P.S. De KLM code bij mij ook al enige weken niet meer(helaas)
Weet je zeker dat bij deze goedkope prijs ook Loss Damage Waiver Full en upplemental Liability Insurance erbij zitten?
Welk ContractID heb jij dan?
Sjon
P.S. De KLM code bij mij ook al enige weken niet meer(helaas)
Als ik als Emerald executive member inlog krijg ik dit tarief ($ 242,-) inclusief alle verzekeringen en taxes. Ik gebruik 5005946, het was met FB echt $ 192,-- incl .
- Sunshine State
- Contacteer:
Flying blue werkt nog wel maar via de UK, wie weet als je naar de UK belt, dat ze de Emerald ook kunnen toevoegen?
Het is het proberen waard
http://www.nationalcar.co.uk/flyingblue
Het is het proberen waard

http://www.nationalcar.co.uk/flyingblue
Ik lees al een tijdje mee op het forum, maar heb tot nu toe nog geen reactie achtergelaten.
Maar ik wilde dit toch even delen.
Bij mij doet de code van flying blue het weer.
ik gebruik 8572130.
wij huren maar 2 auto's voor 4 dagen, maar het scheelde toch €40.
Moet je iets van flyingblue membership laten zien?
Maar ik wilde dit toch even delen.
Bij mij doet de code van flying blue het weer.
ik gebruik 8572130.
wij huren maar 2 auto's voor 4 dagen, maar het scheelde toch €40.
Moet je iets van flyingblue membership laten zien?
Inderdaad werkt de Flying Blue-code weer op dit moment, dus dat is weer mooi meegenomen !
Voor wat betreft het tonen van de Flying Blue Membership, tijdens het boekingsproces staat er in een kadertje o.a. ".. Some contracts require a membership ID .." dus ze zouden erom kunnen vragen. Zelf heb ik dan voor de zekerheid vorig jaar een Flying Blue-account aangemaakt waarbij je direct je membership ID kunt uitprinten.

Overigens is er bij National op MCO nog nooit om gevraagd...
Voor wat betreft het tonen van de Flying Blue Membership, tijdens het boekingsproces staat er in een kadertje o.a. ".. Some contracts require a membership ID .." dus ze zouden erom kunnen vragen. Zelf heb ik dan voor de zekerheid vorig jaar een Flying Blue-account aangemaakt waarbij je direct je membership ID kunt uitprinten.

Overigens is er bij National op MCO nog nooit om gevraagd...
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Ik heb meteen ook even gekeken omdat ik met mijn boeking voor Oktober een klein foutje heb gemaakt en het valt mij op dat de prijs nu wel $65 meer is(voor exact dezelfde boeking) en dat je nu als je elders inleverd ineens drop-off fee moet betalen.
Dus ik hou mijn oude boeking wel van $638 voor ruim 3 weken en huur voor de laatste dag wel een auto via Alamo.
Sjon en Bianca
Dus ik hou mijn oude boeking wel van $638 voor ruim 3 weken en huur voor de laatste dag wel een auto via Alamo.
Sjon en Bianca
Ik heb even een aantal proefboekingen ( auto ophalen op Orlando en inleveren op Tampa/Sanford ) gedaan met gebruik van de Flying Blue-code en dan wordt inderdaad een drop-off fee berekend. Heel vreemd eigenlijk want de auto wordt in dezelfde state ingeleverd.
Als ik dan weer de code 5005946 van National gebruik dan wordt er weer geen drop-off fee berekend....
Kortom, en ik heb dit al eerder aangegeven in dit topic, je moet altijd even alle mogelijkheden proberen
Als ik dan weer de code 5005946 van National gebruik dan wordt er weer geen drop-off fee berekend....
Kortom, en ik heb dit al eerder aangegeven in dit topic, je moet altijd even alle mogelijkheden proberen

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Bedankt voor je reactie.
ik ben wel lid van flyingblue dus dan print ik inderdaad wel even een pasje uit voor de zekerheid.
de korting is inderdaad minder dan een tijdje geleden, maarja alles is mooi meegenomen.
ik ben wel lid van flyingblue dus dan print ik inderdaad wel even een pasje uit voor de zekerheid.
de korting is inderdaad minder dan een tijdje geleden, maarja alles is mooi meegenomen.
Ik heb weer een voordeeltje van $20 gevonden
gebruik code : ND9337JUR geldig tot 31-1-2015
Sjon
gebruik code : ND9337JUR geldig tot 31-1-2015
Sjon
Goed bezig Sjon 

Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.
Allen,
Het valt mij op dat nu de nieuwe website van National live staat dat de prijzen ook vernieuwd zijn.
Voor onze periode in sept/okt betalen we nu $100 meer
Het valt mij op dat nu de nieuwe website van National live staat dat de prijzen ook vernieuwd zijn.
Voor onze periode in sept/okt betalen we nu $100 meer