Wanneer auto reserveren?

Plaats reactie
Mabo

Wanneer auto reserveren?

Bericht door Mabo »

Hallo,

Wij gaan volgend jaar juni naar Orlando. Wij gaan een auto huren bij Alamo. Nu zie ik op de diverse sites van Alamo dat de prijzen per dag nogal fluctueren. Mijn vraag is dan ook wanneer wij de auto het beste kunnen boeken. Is het verstandig om dat nu al te doen of tegen de tijd dat we op vakantie gaan. Ik kijk elke dag op de site en met gisteren scheelt het al ruim 28£ voor de hele periode. En is Alamo Engeland de beste optie?

knaapje

Re: Wanneer auto reserveren?

Bericht door knaapje »

Als je het antwoord vindt op de vraag, wanneer je de goedkoopste vliegtickets kunt boeken, kan je daar misschien ook een antwoord op deze vraag vinden.

Rara. Hangt van zoveel af, vraag/aanbod/concurrentie/combinaties/overige stoelen om eens wat te noemen.
Het grote raadsel van de luchtvaart en ook van de autoverhuurders.
Als je denkt dat de prijs (en voorwaarden) goed is, boeken! Gegarandeerd kom je later iets goedkopers tegen, maar ook duurder.
Niet mee zitten, tevreden zijn.

Takel

Bericht door Takel »

Helemaal een met knaapje. Ik heb zelf ook net geboekt. De prijs is wat ik het waard vind, voor mijn gevoel heb ik een scherpe prijs. Zeker weten dat ik alles nog goedkoper ga zien, maar ook duurder. Maar zal alles bij elkaar denk ik zelf nooit veel gaan schelen meer. Voor de paar tientjes ga ik me op dit soort bedragen niet druk maken.
Fietsen is gezond, eet meer fiets.

Jeroen

Bericht door Jeroen »

Ik boek de auto vrij snel na de vliegtickets maar zorg wel altijd dat ik ze nog kosteloos kan annuleren, ook dit jaar is weer gebleken dat vroeg boeken een goedkopere prijs gaf dan de prijzen die ik daarna heb gezien en dan heb ik deze keer 10 maanden vooraf geboekt.

Maar we hebben ook wel eens omgeboekt een paar maanden voor vertrek omdat de auto's op dat moment goedkoper waren.

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Mabo schreef:Wij gaan een auto huren bij Alamo. Nu zie ik op de diverse sites van Alamo dat de prijzen per dag nogal fluctueren. Mijn vraag is dan ook wanneer wij de auto het beste kunnen boeken. Is het verstandig om dat nu al te doen of tegen de tijd dat we op vakantie gaan..
Je moet gewoon de sites van alle grote verhuurders in de gaten houden ( doe ik zelf ook ) en als je dan een leuke aanbieding ziet dan kun je eventueel meteen een boeking doen. Overigens is het zo dat, als er een leuke aanbieding is, dit zeker op Orlandofans forum door leden kenbaar wordt gemaakt.

Heb je al eens een proefboeking gedaan bij National ? Kijk HIER voor meer info over goedkoop huren bij National.
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

oOz

Bericht door oOz »

Wij boeken gewoon de auto als we denken dat de prijs goed is.
Daarbij kan je bij Alamo nog altijd kosteloos annuleren tot een bepaalde datum.

Zo heb ik vorig jaar 3 maal mijn reservering gecanceld en weer opnieuw geboekt bij dezelfde verhuurder (Alamo).
Scheelde me uiteindelijk 100 euro voor 2 weken.

Plaats reactie