Hallo,
Heeft iemand wel eens een auto gehuurd via de link van lonely planet (http://www.lonelyplanet.com/car-rental)? Ik kwam er eigenlijk toevallig op omdat ik op de site zat te kijken maar dat scheelt echt enorm veel geld. Ik had in eerste instantie via National gekeken en later via Avis en kwam op ca 800 euro uit voor 3 aug 2015 - 12 aug 2015 (ophalen in San Francisco en afleveren in Las Vegas). Nu via deze link kom ik op dezelfde periode bij Avis uit op 281 euro. Ik snap er niet veel van.
Willen jullie eens meekijken en wellicht kijken wat het met jullie tarieven in Orlando doet als je via deze site boekt.
Ik hoor graag wat jullie ontdekkingen zijn.
Bedankt alvast.
Groetjes
Jessica
mega verschil in prijs boeken via lonely planet
Re: mega verschil in prijs boeken via lonely planet
Even gekeken voor JAX-MCO okt a.s.
Prijs is niet ongunstig, maar kan goedkoper.
Het door jou genoemde verschil is onwaarschijnlijk groot.
Ik zou het nog eens proberen bij andere aanbieders of nog even wachten met boeken.
Prijs is niet ongunstig, maar kan goedkoper.
Het door jou genoemde verschil is onwaarschijnlijk groot.
Ik zou het nog eens proberen bij andere aanbieders of nog even wachten met boeken.
Ik kom op de goedkoopste auto bij lonely planet uit op 724.19 € . Welk land van herkomst heb je ingegeven ?
Ik heb als land van herkomst gewoon Nederland gegeven. Echter ben ik er wel achter dat dit via Cartrawler loopt. Ik heb ook wat recensies opgezocht en ze komen er nogal slecht uit. Dit brengt me wel aan het twijfelen, want niets is vervelender dan denken dat je alles goed geregeld hebt en dan achteraf niet blijkt te zijn.
Ik heb trouwens nog een keer gekeken maar ik kom op lagere tarieven uit hoor via lonely planet. Als ik ingeef 3/8/15 ophalen in San Francisco en inleveren op 12/8/15 in Las Vegas. Ik kom niet boven de 300 euro uit. Vreemd natuurlijk aangezien via normale sites van autoverhuur alles rond de 800 euro zit.
Mocht iemand ervaringen hebben met deze tussenpersoon hoor ik het graag natuurlijk
Ik heb trouwens nog een keer gekeken maar ik kom op lagere tarieven uit hoor via lonely planet. Als ik ingeef 3/8/15 ophalen in San Francisco en inleveren op 12/8/15 in Las Vegas. Ik kom niet boven de 300 euro uit. Vreemd natuurlijk aangezien via normale sites van autoverhuur alles rond de 800 euro zit.
Mocht iemand ervaringen hebben met deze tussenpersoon hoor ik het graag natuurlijk

Zit het verschil niet in de drop-off kosten? Zit vast niet bij die van < 300 euro inbegrepen.
Is maar een idee.
Is maar een idee.