Halloween
Re: Halloween
Drie jaar terug was ik op 31 oktober in downtown Disney. Dit viel me erg tegen. In een video van attractionmagazine, zag ik een rapportage over Halloween in Old Town. Dat zag er wel heel leuk uit. Als ik weer een keer op 31 oktober in orlando ben, dan ga ik daar naartoe.
Bedoel je Old Town daar bij die Fun Spot?
Op de website zie je alleen maar staan 1 oktober Halloween ????
Op de website zie je alleen maar staan 1 oktober Halloween ????
Misschien is het een idee om door Celebrations te rijden
groet
Robin
groet
Robin
Wij zijn in 2011 bij een speciale Halloween avond in Old town geweest en vonden dit heel erg leuk.
We zijn er op een gegeven moment enorm geschrokken van een verklede steltloper, zie ons blog Florida 2011 - Halloween
We zijn er op een gegeven moment enorm geschrokken van een verklede steltloper, zie ons blog Florida 2011 - Halloween
Niemand is dom en we helpen elkaar allemaal
Celebration is een heel gezellig plaatsje gericht op Disney,prachtige huizen en een leuk centrum,met restaurants, winkeltjes,wij vonden/vinden het erg leuk daar, kunt heerlijk wandelen rond het meer,ik zou eens gaan kijken als ik jullie was.
Groetjes Theo en Tess.
Wie weet kan iemand nog wat aanvullende info geven.

Celebration is een heel gezellig plaatsje gericht op Disney,prachtige huizen en een leuk centrum,met restaurants, winkeltjes,wij vonden/vinden het erg leuk daar, kunt heerlijk wandelen rond het meer,ik zou eens gaan kijken als ik jullie was.

Groetjes Theo en Tess.
Wie weet kan iemand nog wat aanvullende info geven.
De huizen in celebrations zijn echt prachtig en vele maken er met Halloween een heel feest van. zelf een piratenschip wordt er gemaakt. Het rondje om het meer is helemaal leuk, kijk vooral naar de vogels, eekhoorns en hier en daar een verdwaalde Aligator. Er zitten ook hele leuke winkeltjes zoals een hello Kitty, en allerlei hebbedingetjes ook een dierenspeciaal zaak met leuke eigengebakken hondenkoekjes.. Geloof dat de ijszaak ook erg lekker ijs heeft en een restaurantje met erg lekker eten (marketrestaurant heet het geloof ik) en voor de Starbucks liefhebbers daar is ook aan gedacht.
Ik zou zeggen heb je tijd gewoon doen
Ik zou zeggen heb je tijd gewoon doen
Inderdaad Is niemand dom
en hier is het forum toch voor om elkaar te helpen.
Veel huizen zijn inderdaad versierd tot verbazing toe.
groet
Robin
en hier is het forum toch voor om elkaar te helpen.

Veel huizen zijn inderdaad versierd tot verbazing toe.

groet
Robin