Navigatiesysteem
- Jeroen1970
Re: Navigatiesysteem
Bedankt voor de antwoorden, me nu maar eens verdiepen in zo'n houder en oplaadsnoer.
Groet,
Jeroen
Groet,
Jeroen
Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
--------------------
Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)
Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
--------------------
Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)
Hi,
Ik heb dit jaar voor 4 dagen een auto gehuurd, om naar plaatsen te gaan die niet met het openbaar vervoer te doen zijn te bekijken.
Is dit echt niet te doen zonder navigatie?
We willen naar Down Town en Amway theater en Old town misschien nog Gatorland of Nasa staat dit echt niet goed aangegeven?
Graag jullie reactie!
Ik heb dit jaar voor 4 dagen een auto gehuurd, om naar plaatsen te gaan die niet met het openbaar vervoer te doen zijn te bekijken.
Is dit echt niet te doen zonder navigatie?
We willen naar Down Town en Amway theater en Old town misschien nog Gatorland of Nasa staat dit echt niet goed aangegeven?
Graag jullie reactie!
Nee goed aangegeven staat het niet, maar met een kaart dus zonder navigatie zeker goed te vinden. Je kan bv bij iedere tankstation een kaart kopen van de buurt en dan is het makkelijk en hoef je zeker geen navigatie. Makkelijk is navigatie natuurlijk wel.ycassee schreef: We willen naar Down Town en Amway theater en Old town misschien nog Gatorland of Nasa staat dit echt niet goed aangegeven?
Je kunt thuis ook al de route uitprinten via Google maps, dan kun je het zeker vinden. Succes.
Hoi , Ik neem mijn eiegn tom tom mee met USA kaart.
Nu is mijn vraag kan ik deze aansluiten in een huurauto aansteker plug of usb ?
De meeste huurauto's zijn voorzien van zowel de aanstekerplug(en) als de USB-poort(en) dus moet gaan lukken.pampje schreef:Hoi , Ik neem mijn eiegn tom tom mee met USA kaart.

( Foto : http://www.chevrolet.com )
Ook al een aantal keren autos gehad waar zelfs 110-v aansluitingen in zaten.
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Hartelijk bedankt voor je uitleg.
Tegenwoordig heb je TomTom Go Mobile voor Android (ik vermoed ook wel voor IOS). Kost je per jaar 20 euro (of goedkoper als je langer afneemt) en dan kan je onbeperkt kaarten downloaden van TomTom. Ik heb er nu West Europa op staan en Florida. Werkt als een trein en gedurende je looptijd altijd gratis updates.
Daarnaast is er Google Maps waar je nu offline kaarten kunt maken. Werkt ook super goed!
Beide apps zijn offline te gebruiken (let op dat je thuis op de WiFi eerst je offline kaart van Google Maps download). Tijdens het rijden kost het je dus geen data.
Daarnaast is er Google Maps waar je nu offline kaarten kunt maken. Werkt ook super goed!
Beide apps zijn offline te gebruiken (let op dat je thuis op de WiFi eerst je offline kaart van Google Maps download). Tijdens het rijden kost het je dus geen data.