info villas
Re: info villas
Heb geen ervaring met beide maar zou persoonlijk gaan voor de villa in Marbella Resort. Deze villa lijkt me moderner en beter onderhouden. Althans.. als ik de foto's zo bekijk.. Maar goed.. Schijn kan bedriegen.
We hebben inderdaad voor deze gekozenZonnedael schreef:Heb geen ervaring met beide maar zou persoonlijk gaan voor de villa in Marbella Resort. Deze villa lijkt me moderner en beter onderhouden. Althans.. als ik de foto's zo bekijk.. Maar goed.. Schijn kan bedriegen.

Hoi!
Ik wist niet zo goed waar ik dit moet vragen, dus ik doe maar een gok haha.
Mijn vriend en ik hebben een villa gevonden die we willen huren (goede recensies, goede prijs en eigenaren komen betrouwbaar over) via Homeaway.
Je kan dan betalen via Homeaway. Ik moet dan op website van Homeaway mijn creditcard gegevens invullen. Het is mij alleen niet geheel duidelijk of mijn gegevens dan worden doorgestuurd naar de eigenaren of niet? Via de website van Homeaway krijg ik ook niet echt veel duidelijkheid.
Is er iemand die mij kan helpen?

Ik wist niet zo goed waar ik dit moet vragen, dus ik doe maar een gok haha.
Mijn vriend en ik hebben een villa gevonden die we willen huren (goede recensies, goede prijs en eigenaren komen betrouwbaar over) via Homeaway.
Je kan dan betalen via Homeaway. Ik moet dan op website van Homeaway mijn creditcard gegevens invullen. Het is mij alleen niet geheel duidelijk of mijn gegevens dan worden doorgestuurd naar de eigenaren of niet? Via de website van Homeaway krijg ik ook niet echt veel duidelijkheid.
Is er iemand die mij kan helpen?
Reisverslag 'Florida september/oktober 2016': http://atriptoflorida.blogspot.nl
Hoi,
Ik neem aan dat je inmiddels al contact hebt gehad met de eigenaar m/v, dus daarmee zou je de wijze van betaling mee kunnen overleggen/afspreken. Stel dat de eigenaar in de UK woonachtig is, dan zou je kunnen volstaan met een overboeking middels internetbankieren. ( Zo heb ik het eerder dit jaar ook gedaan )
Overigens heb ik zelf nooit villa's betaald via HomeAway maar altijd rechtstreeks naar de eigenaar/eigenaren.
Groetjes,
Pieter
Ik neem aan dat je inmiddels al contact hebt gehad met de eigenaar m/v, dus daarmee zou je de wijze van betaling mee kunnen overleggen/afspreken. Stel dat de eigenaar in de UK woonachtig is, dan zou je kunnen volstaan met een overboeking middels internetbankieren. ( Zo heb ik het eerder dit jaar ook gedaan )
Overigens heb ik zelf nooit villa's betaald via HomeAway maar altijd rechtstreeks naar de eigenaar/eigenaren.
Groetjes,
Pieter
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Had ik nog helemaal niet aan gedacht. Bedankt!
Ik heb nog een vraagje..
Ondertekenen jullie eerst een huurovereenkomst voordat jullie betalen? En tekenen jullie dan alleen de huurovereenkomst of ook de eigenaren?
Ik heb nog een vraagje..
Ondertekenen jullie eerst een huurovereenkomst voordat jullie betalen? En tekenen jullie dan alleen de huurovereenkomst of ook de eigenaren?
Reisverslag 'Florida september/oktober 2016': http://atriptoflorida.blogspot.nl
- jastsali
- Contacteer:
Beetje late reactie, maar wellicht handig voor de beeldvorming van andere forummers:chili schreef:Hoi!![]()
Wij maken bij de verhuur sinds een jaar gebruik van de HomeAway betaal-optie. Mensen die willen boeken kunnen dat met hun credit-card doen. Voordeel, is dat de gast ook beschermd is tegen fraude tot ik dacht 10.000. Wij krijgen de CC gegevens niet te zien. Wij krijgen van HomeAway bericht dat een betaling is gedaan en HomeAway maakt het over op onze bankrekening. (na aftrek van de HomeAway fee

Kortom als je veilig wilt betalen en beschermd tegen fraude kan ik deze betalingswijze alleen maar aanbevelen.
"Once you get Florida sand in your shoes, you never want to leave” (or “you will always return/come back")
http://www.jastsali.nl
http://www.jastsali.nl
heb via homeaway een villa op het oog in the Shire at westhaven . heeft er iemand hier al eens een villa gehuurd.
Hoe kan ik weten of deze villa OK is nu je niet meer via homeaway kan verzekeren.
O ja de villa is nr 85532 : https://www.homeaway.com/vacation-rental/p85532
Hoe kan ik weten of deze villa OK is nu je niet meer via homeaway kan verzekeren.
O ja de villa is nr 85532 : https://www.homeaway.com/vacation-rental/p85532
- Shamulover
- Contacteer:
Ik weet waar de villa community is. Het ligt op een best goede strategische plek.
Als ik een villa moet beoordelen kijk ik altijd naar de reviews. Die lees ik even goed door. In jouw geval zijn er maar 4 reviews waarvan de laatste in 2015. Dat hoeft niets te zeggen hoor maar als er veel negatieve reacties zijn dan kies ik het zekere voor het onzekere.
Verder kijk ik naar de respons van de eigenaar. Dus hoe vaak hij de kalender bijwerkt. Aan de kalender te zien wordt deze villa vaak geboekt.
Dus een positief teken vind ik altijd.
Dan ga ik een quote aanvragen. Vaak krijg je ook meer info over de villa en sommige mensen hebben vaak ook een eigen website met oog op de villa.
Het blijft altijd een onzekere zaak maar via Homeaway vind ik nog steeds veiliger dan rechtstreeks bij de eigenaar.
Ga op je gevoel af!!! Volgens mij zit je met deze villa wel snor
Succes
Als ik een villa moet beoordelen kijk ik altijd naar de reviews. Die lees ik even goed door. In jouw geval zijn er maar 4 reviews waarvan de laatste in 2015. Dat hoeft niets te zeggen hoor maar als er veel negatieve reacties zijn dan kies ik het zekere voor het onzekere.
Verder kijk ik naar de respons van de eigenaar. Dus hoe vaak hij de kalender bijwerkt. Aan de kalender te zien wordt deze villa vaak geboekt.
Dus een positief teken vind ik altijd.
Dan ga ik een quote aanvragen. Vaak krijg je ook meer info over de villa en sommige mensen hebben vaak ook een eigen website met oog op de villa.
Het blijft altijd een onzekere zaak maar via Homeaway vind ik nog steeds veiliger dan rechtstreeks bij de eigenaar.
Ga op je gevoel af!!! Volgens mij zit je met deze villa wel snor
Succes