Hallo

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
tinniepinnie
Contacteer:

Hallo

Bericht door tinniepinnie »

Hallo Allemaal,

Wij zijn Tino, Tinde, Thijs (16) en Thessa (7) en we wonen in Zoetermeer. In maart 2015 gaan we naar Florida, om precies te zijn hebben we een villa gehuurd in Southern Dunes, Haines City. Mijn moeder gaat ook mee, deze reis heeft een bijzonder karakter. Wij hebben de Melrose Villa, mijn moeder heeft de Valentine House. Vorig jaar, op 24 maart 2013, is mijn vader zomaar ineens overleden tijdens een vakantie van mijn ouders in Gran Canaria. Hij mocht maar 65 jaar oud worden. Zijn favoriete vakantiestek was Orlando, ze hebben zelfs ooit een huis gehad in Southern Dunes. De afgelopen 3 jaar ben ik 11 keer geopereerd en heb ik chemo gehad vanwege borstkanker. De afgelopen 3 jaar is dus niet alleen zwaar voor mij geweest maar ook zeker voor mijn man en kinderen.
Volgend jaar gaan we, als eerbetoon aan mijn vader en om de periode "borstkanker" symbolisch af te sluiten, nog een keer met de hele familie mijn vaders favoriete vakantie beleven.
Ik heb al een beetje rondgekeken op het forum en hele nuttige info gevonden. Ik heb ook een aantal vragen maar dit is denk ik niet de juiste plek. Wordt vervolgd dus!

Groetjes,

Tinde

Barkies

Re: Hallo

Bericht door Barkies »

Welkom hier nou dat is best een heftig verhaal. Dus de vakantie zal ook emotioneel worden maar ik hoop ook onvergetelijk. Dus veel plezier met plannen en straks in het zonnige Florida. Hoop dat je ook laat weten hoe het geweest is natuurlijk.

Cindy1969

Bericht door Cindy1969 »

Welkom! En dat is zeker een heftig verhaal zeg... Heel zwaar voor jou en je familie.
Dat wordt een reis met 2 kanten, verdriet maar ook mooie herinneringen.
Ik hoop dat het een prachtige vakantie voor jullie wordt. Veel plezier met het plannen!

Esther2013

Bericht door Esther2013 »

Hi, welkom op dit forum. Een moeilijke periode moet dat voor jullie geweest zijn, maar het zal vast een prachtige afsluiting worden, dat is vast en zeker!
Veel succes met de voorbereidingen !

2015 Rome, New York http://sloofjesnaarrome.blogspot.nl
2014 Bradenton - Florida http://sloofjes2014.blogspot.nl
2013 Las Vegas (feb) + rondreis Florida
2007 2012 San Francisco 2008 2011 Las Vegas

Tans4USA

Bericht door Tans4USA »

Hartelijk welkom op dit forum. Dat zal niet makkelijk worden straks maar wel een hele mooie reden om een rotperiode af te sluiten.
Misschien een rare vraag maar waarom hebben jullie 2 villa's gehuurd?
En vraag gerust wat je wilt weten hoor, er zijn hier genoeg mensen op het forum die jou graag willen helpen.
Ik wens jullie veel plezier met de voorpret en hopelijk wordt dit een onvergetelijke vakantie.

robin

Bericht door robin »

welkom op het forum :applause:

m.mouse

Bericht door m.mouse »

Welkom op het forum. Dat wordt een vakantie met een lach en een traan. Ik weet echter zker dat de lach zal overheersen. Het wordt vast een vakantie om nooit te vergeten.
Afbeelding

tinniepinnie
Contacteer:

Bericht door tinniepinnie »

Dank je wel allemaal! We hebben 2 villa's omdat mijn moeder, via een rouwverwerking groep, een buddy heeft toegewezen gekregen waar een diepe vriendschap mee is ontstaan. De buddy gaat mee en aangezien deze geen familie is van mij, wilde ik een aparte villa. Ben nog niet zo zeker van mijn lichaam na al die ellende, dus ik wil ook gewoon kunnen zwemmen of in pyjama kunnen lopen zonder me opgelaten te voelen :-)

Tans4USA

Bericht door Tans4USA »

Bedankt voor je uitgebreide antwoord.
Ik vroeg dit omdat de meeste villa's wel beschikken over 4 of soms 5 slaapkamers maar ik kan dit heel goed begrijpen.
Fijn dat er iemand mee gaat met je moeder en jij kunt genieten van wat privacy.
Ik hoop van harte dat jullie een fijne tijd zullen hebben na alle ellende.

Plaats reactie