Even voorstellen
Even voorstellen
Langs deze wil mij even voorstellen. Wij zijn een familie van 4 personen en reeds enkele keren in de VS geweest. Laatste keer was 2 jaar geleden en toen zijn we aan de westkust geweest. Volgend jaar gaan we richting Florida. We hebben inmiddels het huis aan de 108 Norfolkdrive gehuurd waarmee hier geadverteerd wordt. Niet echt Orlando maar aardig dichtbij lijkt me. We gaan eerst naar Miami, vervolgens naar The Keys en vervolgens via de westkust naar het huis te gaan. Nu al veel zin. Dit soort forums vind ik echt een meerwaarde omdat je er altijd wel weer een leuke tip vandaan haalt. Daar waar ik kan zal ik dat ook doen al ben ik nog zo ervaren als een paar andere leden.
- Sunshine State
- Contacteer:
Re: Even voorstellen
Hoi Jela,
Hartelijk welkom op ons forum!!
Je vakantie planning ziet er al top uit, wanneer je vragen hebt stel ze gerust!!
Er zijn altijd wel forumleden die je op weg willen helpen!!
Alvast heel veel voorpret toegewenst !!!
Rick
Hartelijk welkom op ons forum!!
Je vakantie planning ziet er al top uit, wanneer je vragen hebt stel ze gerust!!
Er zijn altijd wel forumleden die je op weg willen helpen!!
Alvast heel veel voorpret toegewenst !!!
Rick
Hartelijk welkom op het forum.
Jullie gaan een heerlijke reis maken en de meeste vakantiegangers gaan naar Davenport ( net als jullie) of Kissimmee waar veel huurhuizen staan.
In downtown Orlando komen maar weinig mensen.
Lees vooral veel reisverhalen en als jullie vragen hebben stel ze gerust.
Veel plezier met de voorpret.
Jullie gaan een heerlijke reis maken en de meeste vakantiegangers gaan naar Davenport ( net als jullie) of Kissimmee waar veel huurhuizen staan.
In downtown Orlando komen maar weinig mensen.
Lees vooral veel reisverhalen en als jullie vragen hebben stel ze gerust.
Veel plezier met de voorpret.
welkom op de forum 

Welkom. Veel leesplezier hier op dit forum. En als je vragen hebt, dan ben je hier op de juiste plek. Heel veel florida experts hier 

Hoi Jela,
Wij hebben afgelopen augustus in dezelfde villa gezeten. Heerlijk huis en lekker centraal. Veel plezier.
Wij hebben afgelopen augustus in dezelfde villa gezeten. Heerlijk huis en lekker centraal. Veel plezier.
Barkies bedankt voor jullie reactie. Heb even snel jullie blog gelezen en ga dat binnenkort even helemaal lezen. Zitten een hoop leuke tips in zag ik al.