Air Canada

Plaats reactie
Ryan en Hannah

Air Canada

Bericht door Ryan en Hannah »

Wij hebben ook een paar keer met Air Canada gevlogen (op Toronto) en we moeten zeggen dat deze maatschappij qua service en vriendelijkheid met kop en schouders uitsteekt boven alle maatschappijen waar we mee gevlogen hebben.

Het personeel is wat ouder. Dat maakt het heel erg vertrouwd en gemoedelijk. Het eten was echt super kan ik me nog herinneren. De toestellen zijn prima, we vlogen met airbussen A330-200.

Bij aankomst in Amsteram probeerden ze ook nog Nederlands te spreken, de service gaf net dat beetje extra.
Morgen zo weer.

Arianne

Re: Air Canada

Bericht door Arianne »

Ik vraag me af of ik in toronto ook gelijk al door de douane ga? Of doe ik dit pas in Fort Lauderdale.

Al vast bedankt voor het antwoorden.

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Arianne schreef:Ik vraag me af of ik in toronto ook gelijk al door de douane ga? Of doe ik dit pas in Fort Lauderdale.

Al vast bedankt voor het antwoorden.
Ga er maar vanuit dat je pas in Fort Lauderdale door Customs & Immigrations gaat
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

zjwien
Contacteer:

Bericht door zjwien »

Je gaat in Toronto al door immigrations (zoals in de meeste Canadese vliegvelden):

http://www.torontopearson.com/Connecting.aspx#

Step 4 - Go to U.S. Customs and Border Protection (USCBP)
Upon direction follow the step 3 signage and enter U.S. Customs and Border Protection.
Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
It is never too early to book a vacation

http://www.schoutenjanssen.nl/

Arianne

Bericht door Arianne »

Bedankt, zo dacht ik het ook begrepen te hebben. Dus in fort lauderdale gelijk door. Dan komen we die 3,45 uur wel nuttig door.

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Wij zijn op dit moment koortsachtig op zoek naar goedkope tickets en zien dat bij Air Canada de tickets leuk geprijsd zijn. Mede omdat zij Star Alliance-partner zijn met United is deze maatschappij ivm de frequent-flyer miles best interessant in ons geval.

Maar omdat de laatste ervaringen in dit topic dateren van 2011 zijn wij benieuwd naar recente(re) ervaringen met deze maatschappij.

Afbeelding

Alvast bedankt !
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Arianne

Bericht door Arianne »

Pieter dat was voor ons ook de reden :-) De ervaring kan ik je pas in juli 2015 vertellen. Maar zo zoekend op forums komt die er goed uit zover ik het heb gezien.

Plaats reactie