In augustus willen we voor het eerst naar Orlando toe.
Helaas kan ik maar 2 weken vakantie hebben (de week van maandag 10 augustus en de week erna). Dus denk dat het beter is om in het weekend al te vertrekken.
We willen naar de volgende parken:
- Disneyworld
- Universial studios
- Seaworld
En eigenlijk zou ik wel willen zwemmen met dolfijnen.
Zijn bush garden en legoland ook de moeite waard?
We zitten te denken aan zo'n ticket waar je 14 dagen lang gebruik van kunt maken. Ik heb de link al ergens voorbij zien komen.
Waar kunnen we het beste kijken voor hotels en vluchten? Weten jullie misschien een leuk hotel en een goede vliegtuigmaatschappij die naar Orlando gaat?
Wat voor bedrag moeten we zeker per persoon rekening mee houden?
Graag zou ik jullie advies en tips willen. Alle advies en tips zijn welkom.
Vragen
Re: Vragen
Hoi Suus,
Welkom op Orlandofans en wij wensen je veel (lees)plesier op dit leuke forum.
Voor wat betreft je vragen, kijk eerst nog even op je gemak rond op dit forum en ik denk dat je dan al een hoop van je vragen beantwoord zult zien. Voor wat betreft Bush Gardens, die moet je zeker op je lijstje zetten
Zwemmen met dolfijnen kan o.a. in Discovery Cove, ook hier loopt op dit forum een topic
Nogmaals, heel veel (lees)plezier op dit forum
Welkom op Orlandofans en wij wensen je veel (lees)plesier op dit leuke forum.
Voor wat betreft je vragen, kijk eerst nog even op je gemak rond op dit forum en ik denk dat je dan al een hoop van je vragen beantwoord zult zien. Voor wat betreft Bush Gardens, die moet je zeker op je lijstje zetten

Zwemmen met dolfijnen kan o.a. in Discovery Cove, ook hier loopt op dit forum een topic
Nogmaals, heel veel (lees)plezier op dit forum

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

-
Heel erg bedankt penpe.
Ik zal eens een lijst gaan maken en bush gardens er zeker op zetten.
14 dagen is wel te doen?
Ik zal eens een lijst gaan maken en bush gardens er zeker op zetten.
14 dagen is wel te doen?
Ik zou eens op je gemak bedenken wat je wilt, en het forum doorspitten wat er zoal te doen is.
Via het forum ook veel tips te vinden van vliegmaatschappijen, reisorganisaties etc.
Wij zijn zelf twee weken geweest, afgelopen september, voor het eerst naar Florida, waren al twee maal in Californië geweest. We hadden een villa in de omgeving van de parken.
Op voorhand zeiden wij, voldoende die twee weken, het is inderdaat te doen, maar het is krap.
We kwamen daar namelijk een hoop leuke dingen tegen die we graag nog wilden doen buiten onze eigen planning.
We hebben de keuze gemaakt om Walt Disney World, vier parken in twee dagen te doen. Door selectief in de attracties (en bekend met sommige attracties) al te zijn. Daarbij hebben we 3 dagen Universal gedaan, 1 dag Discovery Cove, door Discovery Cove konden we ook nog naar SeaWorld (was geen planning maar toch gedaan) een dagje Miami, shoppen en zwemmen en luieren. Allemaal. Qua parken hebben wij enorm geluk gehad door de korte wachttijden, max 10-15 minuten per attractie.
Wij hebben ons er uiteindelijk op verkeken, dat had ik niet verwacht.
Buiten deze parken is er namelijk nog zoveel meer te doen!
De volgende keer zullen we voor een week of drie, of iig 15 dagen daar, kiezen.
Dus nogmaals, maak een lijstje, spit het forum door, en je komt een hoop antwoorden tegen!
Het heeft mij in ieder geval wel geholpen afgelopen jaar met voorbereiden!
Via het forum ook veel tips te vinden van vliegmaatschappijen, reisorganisaties etc.
Wij zijn zelf twee weken geweest, afgelopen september, voor het eerst naar Florida, waren al twee maal in Californië geweest. We hadden een villa in de omgeving van de parken.
Op voorhand zeiden wij, voldoende die twee weken, het is inderdaat te doen, maar het is krap.
We kwamen daar namelijk een hoop leuke dingen tegen die we graag nog wilden doen buiten onze eigen planning.
We hebben de keuze gemaakt om Walt Disney World, vier parken in twee dagen te doen. Door selectief in de attracties (en bekend met sommige attracties) al te zijn. Daarbij hebben we 3 dagen Universal gedaan, 1 dag Discovery Cove, door Discovery Cove konden we ook nog naar SeaWorld (was geen planning maar toch gedaan) een dagje Miami, shoppen en zwemmen en luieren. Allemaal. Qua parken hebben wij enorm geluk gehad door de korte wachttijden, max 10-15 minuten per attractie.
Wij hebben ons er uiteindelijk op verkeken, dat had ik niet verwacht.
Buiten deze parken is er namelijk nog zoveel meer te doen!
De volgende keer zullen we voor een week of drie, of iig 15 dagen daar, kiezen.
Dus nogmaals, maak een lijstje, spit het forum door, en je komt een hoop antwoorden tegen!
Het heeft mij in ieder geval wel geholpen afgelopen jaar met voorbereiden!