Nu al auto huren i.v.m dalende euro of niet

Plaats reactie
Hannie
Contacteer:

Nu al auto huren i.v.m dalende euro of niet

Bericht door Hannie »

Wat is wijsheid, nu al een auto huren voor de zomervakantie i.v.m de dalende euro of juist niet.
De autohuur is op het moment natuurlijk al torenhoog.
Kan natuurlijk kijken of ik iets kan boeken wat ook makkelijk te annuleren is.
Wat doen jullie?
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.

Senna
Contacteer:

Re: Nu al auto huren i.v.m dalende euro of niet

Bericht door Senna »

Bij national emerald betaal je pas als je de auto weer inlevert. Dat kan dus meevallen als de euro weer beter gaat of tegenvallen als het slechter gaat. Wij hebben gelukkig nog 250 + dagen voor we dat hebben dus er kan nog van alles gebeuren. Zo ook bij vacationatsea (airlinerskorting) kan je pay locally doen.

De andere sites heb ik geen idee maar geloof dat ik wel eens gehoord heb dat iemand tot een paar keer aan toe geboekt en gecancelled heeft en het geld weer netjes terug op de creditcard stond.

Dus gewoon kijken wat je een mooie prijs vind die boeken en je kan altijd wijzigen

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Hannie schreef:Wat is wijsheid, nu al een auto huren voor de zomervakantie i.v.m de dalende euro of juist niet. De autohuur is op het moment natuurlijk al torenhoog. Kan natuurlijk kijken of ik iets kan boeken wat ook makkelijk te annuleren is.
Wat doen jullie?
Wat is wijsheid, heel moeilijk om nu in te schatten wat je moet doen. Je kunt wel iets boeken wat je makkelijk zou kunnen annuleren maar bv bij HERTZ betaal je in dat geval dan wel kosten. De boekingen bij National zijn bij mijn weten wel kostenloos te annuleren.

Afbeelding
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Hannie
Contacteer:

Bericht door Hannie »

Als ik Draghi zo hoor denk ik dat de euro nog meer gaat zakken. Dan zou ik dus eigenlijk nu moeten boeken en betalen. Wel met de mogelijkheid om kostenloos te annuleren voor als ik het mis heb :)
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.

Plaats reactie