Huurauto duurder?

Arianne

Huurauto duurder?

Bericht door Arianne »

Wij zijn ons voor 2015 weer aan het orienteren op de prijzen.
Wij boekten de laatste jaren altijd bij alamo/brit omdat deze goedkoper was dan usareisen.de
Dit jaar is de. weer goedkoper, dat verbaast mij. Overall genomen vind ik de prijzen van auto's duurder geworden. Of ligt dit nou aan mij?
De afgelopen jaren hebben we altijd de auto in 2 delen gehuurd omdat we ook altijd vakantie op 2 plaatsen vierde. in 2015 waarschijnlijk "gewoon" 3 weken Florida.
Heeft er iemand nog leuke tips, fouten of aanbiedingen voor auto's voorbij zien komen?

Groetjes Arianne

Cindy1969

Re: Huurauto duurder?

Bericht door Cindy1969 »

Nee, ligt niet aan jou, viel mij ook al op. Nu is het bij mij maar voor 9 dagen, maar ook dat is al duurder dan vorig jaar.
Zoek ook nog naar aanbiedingen ;)

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Heb ook even een rondje langs de diverse bekende sites gedaan en inderdaad is de autohuur een stuk duurder geworden. Heb als basis mn huurperiode van mn afgelopen trip ( Auto geboekt bij National ) genomen ( 12-09 t/m 10-10 ) en als ik voor dezelfde periode volgend jaar bij National een boeking doe dan ben ik zo'n 230-250 euro duurder uit dan dit jaar. Uiteraard is dit zonder de bv de KLM-FlyingBlue code, die werkt op dit moment namelijk niet...

Misschien maar gewoon wachten of er nog een leuke kortingscode voor de dag gaat komen :roll:
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Het houdt mij toch wel bezig dus net maar weer eens een aantal proefboekingen gedaan bij National, waarbij ik eens uit ben gegaan van een andere periode in dit geval 6-3 t/m 27-3 waar blijkt dat ik voor een periode van 21 dagen weer een 'normaal' tarief betaal...

Dus eerst een proefboeking gedaan via mn Emerald Account :
Afbeelding

Als ik vervolgens uitlog bij Emerald en vervolgens rechtstreeks via de National-site een boeking doe blijk ik zowaar nog iets goedkoper uit te zijn :

Afbeelding

Dus waarom verder in het jaar )de prijzen zo hoog liggen is voor mij ( nu nog althans ) een raadsel.....
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Arianne

Bericht door Arianne »

Dus we wachten nog maar ff met boeken :-) van de auto.
Bedankt voor het meedenken.

Arianne

Bericht door Arianne »

Iemand al leuke aanbiedingen/prijzen voorbij zien komen?
Voor 23 dagen kom ik niet onder de € 950,- voor een midsize SUV.
Bij usareisen.de 885,- maar voor dit verschil boek ik dan toch liever bij de organisatie waar ik reeds de rest ook heb geboekt.
Service mag ook betaald worden :D Easy Terra ook bekeken, € 924,- Ben bang dat we toch rond de 900 a 950 moeten gaan betalen.
Wie o wie heeft de knaller!

Saskia

Bericht door Saskia »

Helaas geen knaller ten opzichte van voorgaande jaren maar we hebben eergisteren geboekt bij Budget met de code U112000 en betalen nu voor 3 weken een Standard SUV vanaf Miami, €647. Ik denk dat dat gezien de huidige prijzen niet slecht is.

Arianne

Bericht door Arianne »

Saskia dat is zeker een mooie prijs maar ik kom uit op € 1321,- via welke link heb jij geboekt?
En waar is de code van?
Heb jij hem op us residance laten staan? Dat scheelt namelijk een hoop.
Dat durf ik toch niet aan.

Senna
Contacteer:

Bericht door Senna »

Kom bij National emerald uit op voor 17/07 t/m 10/08 je betaald een midsize en mag alles pakken wat je wil uit de emerald aisle. Wel even als je dat nog niet bent national emerald lid worden (volgens mij is iedereen dat al )
Estimated Total
$805.96
Estimated Total in EUR
€709.10

Arianne

Bericht door Arianne »

Senna,
Daar heb ik ook even naar gegeken. Maar dan loop je toch het risico dat je met een kleinere auto weg rijdt .Wij rijden graag een suv model.
De prijs is wel aantrekkelijk. :D

Senna
Contacteer:

Bericht door Senna »

Eh als ik aankom en ik zie in de rij alleen midsize auto's dan loop ik naar zo'n mannetje of vrouwtje en vraag om een SUV. Daar doen ze echt niet moeilijk over maar als je meer wil betalen en zeker een SUV meeneemt prima. Ik ben nog nooit in een kleinere weggereden bij National dan een SUV. Zelfs niet in oktober in mijn eentje.

Arianne

Bericht door Arianne »

Senna,

Ik wil zeker niet meer betalen. Maar speel graag op safe, zeker in het hoogseizoen. Iemand ervaring in het hoogseizoen met emerald en wat er kon worden mee genomen?
Maar als de euro zo blijft zakken, is het misschien de gok wel waard :D

Senna
Contacteer:

Bericht door Senna »

Je hebt nog alle tijd maar je kan nu een boeking maken en deze weer annuleren als je goedkoper vind zelfs bij National. Ik heb ook al 4 keer mijn boeking opnieuw gedaan en geannuleerd omdat het goedkoper was. Je betaald pas als je de auto weer inleverd en als je toch voor zekerheid gaat kan je hem helemaal annuleren en bv bij een ander huren

Saskia

Bericht door Saskia »

Arianne, ik heb even de papieren erbij gepakt want schrok heel even ivm residency.....staat op nl. We hebben geboekt via Budgett.com met de friends&family code U112000. Er zit geen 2e bestuurder bij maar dat hebben we vaker omdat ik toch te lui ben om te rijden :lol: . Overigens heb ik hetzelfde met National in het hoogseizoen, ik durf dat niet aan omdat ik niet in een "kleine" auto wil eindigen :? .
Enige nadeel aan Budget is dat we niet direct door kunnen naar de garage maar wellicht in de rij moeten gaan staan. Maar we landen vrij laat dus ook daar voorzie ik geen probleem .

Arianne

Bericht door Arianne »

Bedankt Saskia ga er toch nog eens naar kijken.
ik kom nog steeds uit op €1085 voor 23 dagen :? Vast een bug in het systeem toen jij boekte :D Maar hebbe is hebbe, ik speur nog ff verder.

Plaats reactie