Ik stel me even voor.

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
pampje

Ik stel me even voor.

Bericht door pampje »

Hallo allemaal:
Mijn naam is Pascal en ben getrouwd met Nancy en ik heb een zoontje Dilano van bijna 9 jaar.
Ik ben in 1994 voor het eerst in Orlando geweest tijdens het WK, de tweede maal ben ik geweest in 2001 ook ben ik in 1998 in Californië geweest.

Hierna heb ik mijn vrouw diverse malen proberen over te halen eens mee te gaan naar "The Funn Captial" maar ik kreeg haar niet mee.
Nadat in 2006 Dilano was geboren heb ik er maar enkele jaren niet over gesproken, dit omdat ik het geen goed idee vond om met een klein kind naar Orlando te gaan, ook wilde ik als we gingen dat hij de volle beleving mee zou krijgen.

Twee jaar gelden was Dilano groot genoeg voor de Python in de Efteling en toen ben ik weer begonnen om Nancy te proberen over te halen om naar Orlando te gaan.
Ik had het geluk dat mijn zwager en schoonzus in 2013 in en rond Orlando waren en hiervan een uitgebreide foto/video reportage van hadden gemaakt, na het zien van deze reportage was Nancy eindelijk om ze had niet gedacht dat Orlando en omgeving zo veel meer was dan de bekende parken en attracties. Vooral het idee om alligators te kunnen stond haar erg aan. Ook het feit dat ze me eindelijk geloofde dat 120 kilometer in de USA anders is dan 120 kilometer in Nederland heeft meegeholpen zodat ze wist dat we een keer naar St-Pete's kunnen rijden om naar het strand te gaan of richting Dytona.

En nu gaat het eindelijk gebeuren na 14 jaar ga ik deze zomer (18 juli) weer terugkeren naar Orlando.
Ook heeft Orlando sinds 1994 een speciale betekenis, ik was de 1e maal in Orlando met mijn vader voor het WK, nu zijn mijn ouders ondernemers en hadden in de tijd eigenlijk geen tijd om uitstapjes of vakanties te maken met mij want de zaak moest 7 dagen p/w open zijn dus die vakantie met mijn vader die ik toen 18 dagen voor mezelf had vergeet ik nooit meer. Helaas is hij in 2007 gestorven maar ik vergeet nooit meet de we de afslag miste midden in de nacht vanaf de airport naar de historical highway en dat we vele kilometers hebben omgereden voordat we bij ons hotel waren dit was een geweldige ervaring.
Hierdoor is Orlando heel speciaal voor mij, en ik ben er trots op om er nu met mijn zoon naar toe te gaan.

Daarom zal ik zoveel mogelijk alle tips en tricks op het forum lezen en er proberen mijn voordeel mee te doen. En ik hoop dat Nancy nu ook definitief omgaat zodat we in de toekomst vaker kunnen gaan.

Saskia

Re: Ik stel me even voor.

Bericht door Saskia »

Welkom op dt gezellige forum Pascal en bedankt voor je mooie verhaal. Ik weet zeker dat je vrouw enorm gaat genieten van deze reis om nog maar niet te spreken over de ervaring voor Dilano. Mijn kids waren 3 en 8 toen we voor het eerst gingen en die zijn gek op reizen naar Florida......ook als we geen enkel pretpark bezoek :). Door het lezen van reisverslagen krijg je een goed idee wat er allemaal nog meer te doen is.

Veel plezier :D

Sunshine State
Contacteer:

Bericht door Sunshine State »

Wat een mooi verhaal, wat leuk dat je je vrouw hebt kunnen overtuigen!!!
Nu nog wat voorpret,.. en dan hop naar Florida, hoe lekker is dat dan :mrgreen: :mrgreen:
Vakantie blog September 2016 http://www.oldersom.nl

Afbeelding

Barkies

Bericht door Barkies »

Mooi verhaal hoor en wat leuk dat je weer terug gaat.
Nadat we al USA verslaafd waren zijn we sinds we kinderen hebben Florida verslaafd.
Maar dat gaat denk ik niet meer over.
Ben benieuwd of je vrouw ook verschijnselen gaat krijgen.
Veel plezier alvast met plannen maken.

m.mouse

Bericht door m.mouse »

Mooie herinneringen aan Orlando en je vader. Nu is het tijd om nieuwe mooie herinneringen te maken met je vrouw en zoon. Alvast veel voorpret. Genoeg informatie te vinden hier op het forum. Veel leesplezier.
Afbeelding

Cindy1969

Bericht door Cindy1969 »

Wat een mooi verhaal! En geduld wordt beloond :D
Ook speciaal dat je daar zoveel herinneringen aan je vader hebt, zal het net wat extra's geven.
Veel plezier met de voorbereidingen en voorpret!

John
Site Beheerder

Bericht door John »

Welkom op Orlandofans, wil je ook op DE LIJST?
Vul hier het invulformulier in (of stuur een PM met je reisdata, je gebruikersnaam, voornamen reisgenoten (incl. jezelf) en eventueel een link naar je reis- of fotoverslag) (alleen openbare facebookpagina's/website's) en je komt op DE LIJST.
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter

Tans4USA

Bericht door Tans4USA »

Welkom op dit forum en wat een leuke introductie.
Onze kinderen waren 5 en 7 toen we voor het eerst naar Florida gingen en ze zijn net als wij helemaal verslaafd geraakt.
Ik weet bijna zeker dat je zoon en vrouw straks volop zullen genieten, er is zoveel te beleven.
Heel veel plezier met alle voorpret.

robin

Bericht door robin »

Welkom op het forum :D

pampje

Bericht door pampje »

Bedankt allemaal voor het warme welkom.

dhg2000
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Welkom Pascal! De kans is groot dat je vrouw het Orlandovirus te pakken gaat krijgen, mogelijk zullen er dus nog vele trips gaan volgen, net zoals bij veel van de leden van dit forum het geval is. Veel plezier!!
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl/ Mijn vernieuwde blog over Amerika!

robisjo

Bericht door robisjo »

Welkom Pascal op dit gezellige forum.
Ik verwacht dat jullie een geweldige vakantie gaan hebben.
Onze dochter was 7 jaar toen we voor het eerst naar Amerika gingen, en ze kan vele dingen nog goed herinneren.

Sjon en Bianca
Afbeelding

mickeyenminnie

Bericht door mickeyenminnie »

Welkom. Nou let maar op ,je vrouw is straks de eerste die terug wil .geniet van de voorpret. En een fijne vakantie.

Plaats reactie