Hotel Dusseldorf

o.a. ESTA: Electronische Visa Waiver
Plaats reactie
Jela46

Hotel Dusseldorf

Bericht door Jela46 »

07 juli as vliegen we vanaf Dusseldorf naar Miami. Ik ben nu op zoek naar een hotel met parkeerplaats. Ik heb zelf al een en ander bekeken en zo kwam ik ook uit bij een nederlandse site waarbij je dat kan boeken. Ik heb echter al gebeld en gemaild, maar ik krijg helemaal geen reactie. Er zijn genoeg hotels maar misschien heeft een van jullie een goede tip. Het gaat om in totaal om 6 personen. Parkeren is tot 24 juli, dus 17 dagen.

fred
Site Beheerder
Contacteer:

Re: Hotel Dusseldorf

Bericht door fred »

Voor onze vlucht in April 2009 vanaf Düsseldorf hebben we overnacht en geparkeerd bij:
Mercure Hotel Duesseldorf Airport
Afbeelding

Je word gebracht en gehaald met een shuttlebus , was prima in orde.
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter !

Tcjvissers
Contacteer:

Bericht door Tcjvissers »

Wij hebben eens bij vd Valk gelogeerd. ook met sleep/park/fly arrangement. prima voor elkaar! heen met taxi gebracht terug moet je zelf even een taxi pakken voor een paar euro.

Link : Van der Valk Airporthotel Dusseldorf
00 westcoast,1 florida,2 honeymoon,3 new orleans,4-5 orlando,6 florida,7 orlando,8 summer & xmas,9-10 spring & xmas,11-12 summer & xmas,13 spring & xmas,14-15-16-18-19 summer & xmas, 17 west coast, x-mas.
http://tcjvissers.blogspot.nl

Orlando2005

Bericht door Orlando2005 »

Wij hebben ooit eens in het Holiday Inn Ratingen verbleven. Voor één nacht prima hotel, niets bijzonders. Auto kan aldaar achterblijven en ze hebben shuttle naar de luchthaven. De rit duurt ongeveer 5 minuten. Is ook niet zo´n duur hotel.

Op de luchthaven zelf zit hotel Maritim. Ook hier kan je je auto achterlaten. Is wel duurder dan Holiday Inn.

Ik weet niet hoe laat jullie vliegen anders kan je ook op de dag zelf naar Dusseldorf rijden en daar parkeren in bv P5. Kost 88 euro deze 17 dagen.
https://www.dus.com/nl-nl/parkeren

Gr. Ronald

Jela46

Bericht door Jela46 »

Bedankt voor de reacties. Blijft een mooi medium zo. We hebben een tweetal kamers weten te boeken bij het Holiday Inn inclusief parkeren voor een mooie prijs. Kunnen we rustig aan de vakantie beginnen.

dhg2000
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Ik dacht eerst dat je een hotel in het centrum van Dusseldorf zocht, daar had ik wel wat tips voor gehad :)
Via Dusseldorf ben ik ooit een keer gevlogen naar Moskou, een mooie luchthaven.
Ben benieuwd naar het Holiday Inn hotel, want wil in de toekomst ook eens naar Amerika vanaf Dusseldorf vliegen.
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl/ Mijn vernieuwde blog over Amerika!

Jela46

Bericht door Jela46 »

Als ik het niet vergeet zal ik wel een reactie mailen. We reizen met 6 volwassenen en ik heb nu twee kamers inclusief parkeren voor 114 euro per kamer. Gezien het feit dat het parkeren erbij zit, valt het m.i. reuze mee.

Plaats reactie