Korting 10% en veel extras

Plaats reactie
kramer126

Korting 10% en veel extras

Bericht door kramer126 »

klik op onderstaande link en je krijgt 10% korting en veel extras

http://www.alamo.co.uk/brits

Hapertje

Re: Korting 10% en veel extras

Bericht door Hapertje »

Ik heb dit een keer eerder gebruikt, die Brits link... toen was het geen enkel probleem.
Nu heb ik vorige week geboekt zonder melding en nu bij het aanpassen verscheen ineens in beeld dat ik een geldig Brits rijbewijs nodig heb en een exemplaar van de Brit Guide moet laten zien...... :o

Het is zoveel goedkoper.... zal ik het maar zo houden? Volgens mij tikken ze alleen een reserveringsnummer in en meer doen ze niet, toch?

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Ik heb ook even gekeken op Alamo/Brits en inderdaad verschijnt er nu onderstaand kader :

Afbeelding

Heel vreemd dat nu opeens blijkbaar het boek ( wel een mooi boek overigens ) getoond moet worden bij het ophalen van de auto. Net als het feit dat de quote alleen geldig is voor houders van een UK-rijbewijs....

Maar of ze alleen maar reserveringsnummer intikken en verders niet doen zou ik niet durven zeggen. Ze kunnen natuurlijk het reserverings systeem ongetwijfeld aan allerlei zaken koppelen, of al gekoppeld hebben, en dan zal de medewerker een soortgelijke melding op zn scherm krijgen. Je kunt dan misschien wel een (geleende) Britt Guide meenemen maar evengoed zit je dan met je NL-rijbewijs.

Overigens, als je in het kader op " I Understand " klikt, ga je akkoord met hun/de voorwaarden....
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

plutofreak
Contacteer:

Bericht door plutofreak »

Wij hadden ook een reservering van Alamo bij Alamo brits geboekt, en hebben vorige weer totaal geen probleem gehad met het halen van de auto.
Wel stond er bij ons dat we de auto vol terug moesten brengen, maar die tank brandstof hebben ze al berekend bij ons bedrag, dus nu gewoon leeg terug brengen
September 2014 mogen we weer!!
http://orlando2014.plutofreak.nl/#home

Arianne

Bericht door Arianne »

een exemplaar van de Brit Guide moest je altijd al kunnen laten zien. Maar daar is bij ons nog nooit om gevraagd.
Maar nu het rijbewijs dat is wel nieuw. Dit jaar onder deze link niet geboekt, omdat ze nog maar minimaal goedkoper waren met de overige.
Ik zelf zou van een boeking afzien als ik een engels rijbewijs moest tonen. Dit was begin van het jaar nog niet. Heb je dus geboekt en toen was het nog niet lijkt het mij geen probleem. Maar om nu een boeking nog te moeten doen. Zou ik terughoudend in zijn.

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Ik heb in het verleden ook wel gebruikt gemaakt van de aanbieding van Brit Guide, en is er bij het afhalen van de auto nooit om gevraagd. Gezien er nu meer op 'gehamerd' wordt zou ik niet gauw weer op deze manier bij Alamo boeken.

Overigens is deze aanbieding van Brit Guide niet echt goedkoop/goedkoper....
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Plaats reactie