KLM zet het mes in de dienstregeling

Plaats reactie
robisjo

KLM zet het mes in de dienstregeling

Bericht door robisjo »

KLM zet in mei het mes in de dienstregeling. Dat bevestigt een woordvoerder van KLM aan De Telegraaf. Het gaat in totaal om 22 vluchten op routes naar Bangkok, Chengdu, Rio de Janeiro, Hangzhou, Nairobi, Shanghi, Xiamen en Toronto.
Afgelopen maandag werd bekend dat de nieuwe route naar Edmonton ook geschrapt wordt in de eerste twee weken van mei. ´We zullen de passagiers omboeken´, aldus KLM.
De vluchten worden geschrapt omdat er nog geen akkoord is met de vakbonden over een nieuwe cao. Daarin moet afgesproken worden dat het huidige cabinepersoneel meer gaat werken. Nu dat akkoord er niet ligt, zit er niets anders op dan de vluchten te schrappen, aldus KLM.
Gisteren werd bekend dat de luchtvaartmaatschappij de levering van twee nieuwe Dreamliner-toestellen uitstelt. Het gaat slecht met KLM, als gevolg van moordende concurrentie.

Bron

Noot van redacteur:
Gelukkig voor ons nog geen vluchten naar de USA
Afbeelding

dhg2000
Contacteer:

Re: KLM zet het mes in de dienstregeling

Bericht door dhg2000 »

Ik ga er van uit dat het niet zo lang op zich zal laten wachten, al hoop ik natuurlijk van niet.
Binnenkort voor de eerste keer met KLM naar Amerika, ben erg benieuwd hoe het is.
Normaal gesproken vlieg ik vrijwel altijd met United Airlines.
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl/ Mijn vernieuwde blog over Amerika!

Plaats reactie