Samen met een forumlid hebben we beide vorig jaar zo'n card aangevraagd om dit eens te gaan testen bij bv benzinestations, en het werkte prima.
Als ik moest gaan tanken, zette ik middels iDeal een bedrag wat ik nodig dacht te hebben voor de benzine op de kaart en dit saldo is gelijk actief en kon 10 min later zonder problemen tanken. Het is wel zo dat de automaat de kaart niet als zodanige cc herkend, dus je moet bij een gas station eerst even naar binnen om aan te geven dat je gaat tanken met een prepaid-cc. Ze vragen voor ongeveer welk bedrag je wilt gaan tanken en dan geven ze de pomp vrij en kun je je tank vullen. Daarna moet je wel weer even naar binnen om je 'bonnetje' op te halen. De laatsgenoemde handelingen zijn weliswaar een beetje omslachtig maar voorkomt wel dat je card geskimd kan worden.
Uiteraard kun je deze kaart gebruiken om bv te betalen in een restaurant o.i.d. maar je kunt hem niet gebruiken voor bv de borg van je villa/huurauto.

Meer info, ook over het aanvragen van de Skrill Card kun je vinden op : https://www.skrill.com/en/personal/
Binnenkort gaat het "test-team" weer op pad, wij houden u op de hoogte