Wij hebben onze auto gehuurd bij sixt. Deze zit niet op mco zelf maar net er buiten. Iemand ervaring?
Mijn vraag is vooral.....je komt aan en dan.... Bellen naar sixt en wordt je gehaald of staat er al een busje klaar? Waar vindt ik die busjes op zo'n groot vliegveld? Voor alles is een eerste keer. Maar een beetje een geruststelling war ik alles vindt zou fijn zijn.
auto gehuurd bij Sixt
Re: auto gehuurd bij Sixt
Misschien heb je hier http://www.orlandofans.nl/phpbb/viewtop ... ixt#p27805 wat aan?
Klik HIER voor meer info over SIXT op Orlando MCO
Klik HIER voor meer info over SIXT op Orlando MCO
Gewoon uit nieuwsgierigheid:
Waarom heb je bij Sixt gehuurd?
Sixt komt bij mij altijd als veruit de duurste verhuurder te voorschijn en dan praat ik gewoon over EUR 10 a EUR 15 per dag duurder dan bijv. Dollar.
Waarom heb je bij Sixt gehuurd?
Sixt komt bij mij altijd als veruit de duurste verhuurder te voorschijn en dan praat ik gewoon over EUR 10 a EUR 15 per dag duurder dan bijv. Dollar.
Hallooooo,
Ik huur ook voor het eerst vanaf Miami bij Sixt. Op $ 10,- na dezelfde prijs als vorigjaar
maar nu de zekerheid van een Full SUV. Op het moment van boeken kwam deze vergeleken
met de andere naar boven drijven.
Groet ...
Ik huur ook voor het eerst vanaf Miami bij Sixt. Op $ 10,- na dezelfde prijs als vorigjaar
maar nu de zekerheid van een Full SUV. Op het moment van boeken kwam deze vergeleken
met de andere naar boven drijven.
Groet ...
Sixt is over het algemeen duurder maar soms hebben ze hele leuke aanbiedingen. 2 jaar terug op MIA een Premium SUV gehuurd voor een prijs van een standard SUV bij de andere verhuurmaatschappijen.
Dit jaar weer bij Sixt gehurrd voor komende zomer in Atlanta. Prijstechnisch voor een Full size SUV even duur als een standard SUV bij de andere.
Ik heb ook wel eens gekeken en toen waren ze 4 keer duurder dan alle andere.
Dit jaar weer bij Sixt gehurrd voor komende zomer in Atlanta. Prijstechnisch voor een Full size SUV even duur als een standard SUV bij de andere.
Ik heb ook wel eens gekeken en toen waren ze 4 keer duurder dan alle andere.
Ik heb net nog even gekeken op het volgende: oktober/MCO/via Expedia voor een compact per dag EUR 13 duurder dan voor Dollar.
Ofwel ongeveer EUR 21 per dag en EUR 34.
De kortingen bij aanbiedingen moeten dus wel erg aantrekkelijk zijn.
Ofwel ongeveer EUR 21 per dag en EUR 34.
De kortingen bij aanbiedingen moeten dus wel erg aantrekkelijk zijn.
Om op de vraag van de topicstarter terug te komen, ik heb even gesnuffeld op de site van SIXT :
Bij aankomst in Terminal A : Ga naar Level 1, de pick-up locaties zijn bushaltes A11-A13 en A33-A35.
Bij aankomst in Terminal B : Ga naar Level 1, de pick-up locaties zijn bushaltes B11-B13 en B35-B37.

Meer info over SIXT op Orlando Int Airport vindt je hier
Bij aankomst in Terminal A : Ga naar Level 1, de pick-up locaties zijn bushaltes A11-A13 en A33-A35.
Bij aankomst in Terminal B : Ga naar Level 1, de pick-up locaties zijn bushaltes B11-B13 en B35-B37.

Meer info over SIXT op Orlando Int Airport vindt je hier
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Dank jullie wel voor alle antwoorden. Om terug te komen op de vraag waarom ik bij sixt heb geboekt. Ik ben vaste klant daar. Voor vakantie oostenrijk heb ik verschillende keren geboekt bij sixt. als je meerdere boekingen hebt gedaan krijg je een korting. En ik heb mijn reserving ver voor vertrek orlando geboekt namelijk in oktober 2014 terwijl ons vertrek eind april 2015 is. Toen kwam sixt voor mij het goedkoopst uit. Zeker te maken met de 'vaste klant"korting??? En ik heb meteen betaald. Misschien heeft dat erook mee te maken.......
Thanks, Penpe en John voor jullie bijdrage. Dit geeft geruststelling!
Thanks, Penpe en John voor jullie bijdrage. Dit geeft geruststelling!
Het was allemaal super goed geregeld. We kwamen door de douane en volgde de borden naar buiten waar een grote bus klaar stond met een naambord van sixt erop. Je meld je met je reserveringsnaam. Je bagage wordt allemaal in de auto gezet. Je krijgt heerlijk gekoeld water aangeboden (flesje) en men Brengt je 10 minuten verder van het vliegveld naar je auto.
Daar aangekomen helpen ze je weer met je bagage uitladen en zetten het binnen bij de balie voor je. Daar wordt je geholpen door vondt ik zeer geduldig personeel. Alle vragen die ik nog had werden duidelijk en goed beantwoord. (Vragen over het tolkastje) . M'n dochter had toen we aankwamen al meteen een gele Volkswagen zien staan. En toen de medewerker van sixt vroeg wat voor auto we wilde. Konden we de gele meekrijgen. Geen probleem. Daar is ook voldoende ruimte om een beetje te oefenen betreft rijden in een ' vreemde auto' je kan er zelfs voor kiezen om even binnendoor te blijven rijden. Maar de grote wegen zijn ook meteen in de buurt.
Bij terugkomst loopt men een rondje om de auto. Een busje staat er al om je weer naar het vliegveld te brengen. En weer kregen we wat te drinken mee. Men zet je meteen goed af bij op de juiste vertrekhal. Zeer goede ervaring gehad dus met sixt.
Daar aangekomen helpen ze je weer met je bagage uitladen en zetten het binnen bij de balie voor je. Daar wordt je geholpen door vondt ik zeer geduldig personeel. Alle vragen die ik nog had werden duidelijk en goed beantwoord. (Vragen over het tolkastje) . M'n dochter had toen we aankwamen al meteen een gele Volkswagen zien staan. En toen de medewerker van sixt vroeg wat voor auto we wilde. Konden we de gele meekrijgen. Geen probleem. Daar is ook voldoende ruimte om een beetje te oefenen betreft rijden in een ' vreemde auto' je kan er zelfs voor kiezen om even binnendoor te blijven rijden. Maar de grote wegen zijn ook meteen in de buurt.
Bij terugkomst loopt men een rondje om de auto. Een busje staat er al om je weer naar het vliegveld te brengen. En weer kregen we wat te drinken mee. Men zet je meteen goed af bij op de juiste vertrekhal. Zeer goede ervaring gehad dus met sixt.