En als je dan ook nog coupon code NDA2324BR gebruikt heb je ook nog $30 korting.Eeyor71 schreef:Super bedankt voor de code Sennawe hebben een mooie prijs voor onze boeking in mei daardoor gekregen
Wie krijgt er nog meer Currently there are no vehicles available for the date and time you selected bij het maken van een boekingPENPE schreef:Zojuist een boeking gemaakt voor mijn komende trip met gebruikmaking van de codes die eerder in dit topic al zijn aangegeven. De hieronder genoemde codes werken nog/weer op dit moment :
KLM-FlyingBlue : 8572130
BJ's Travel : NDA2324BR ( goed voor $30 korting )"[/i]
Sjon,robisjo schreef:Ronald,
Onderstaande fou kan ook komen doordat je de eerste vraag in het scherm niet op de juiste waarde zet icm de KLM code.
Let op dat je de vraag "Where do you live?" invuld met "Netherlands".
Doe je dat niet krijg je de foutmelding "Currently there are no vehicles available for the date and time you selected"
Fout die ik ook regelmatig maak als mijn wekelijkse prijs check doe.
Sjon
P.S op de nieuwe site doe je dat helemaal links bovenin, boven het "National" logo
Weg komen 's morgens aan (rond half 12) op 3 augustus in Atlanta en willen hem daar ook weer terugbrengen na een rondreis door Florida op 23 augustus rond een uur of 3.robisjo schreef:Kan je wat meer info geven wat je nodig hebt, dus begin en einddatum en van ophaal en terugbreng locatie?