Ook ik zal mijzelf hier eens even voorstellen.
Mijn naam is Sebastiaan, 28 jaar oud, woonachtig in Rotterdam.
Sinds vorig jaar getrouwd met Natalie en inmiddels al 4 en een half jaar trotse papa van een klein meisje genaamd Diamond.
Toen ik nog een klein mannetje was ging ik graag met mijn ouders naar pretparken.... Sinds een aantal jaar ben ik erg geboeid door Amerika, het land, de mensen, de natuur en natuurlijk de pretparken.
Aangezien 1 en 1 nog altijd 2 is besloten we vorig jaar het walhalla van de pretparken te gaan bezoeken. Wat is er een mooiere reden dan een huwelijk om een dergelijke trip te gaan maken? Tijdens het plannen van onze reis bleek ook nog eens dat de favoriete band van mijn vrouw in Amerika op tour zou zijn op het moment dat we daar zouden zijn.
Al met al zijn het een bijzondere reis gaan worden.
Onze 2 weken durende huwelijksreis begon op Schiphol. We vlogen met Arke rechtstreeks naar Orlando Sanford (ook nog eens de eerste keer vliegen voor mijn vrouw), transfer naar ons hotel en even bijkomen. Natuurlijk nog even naar huis bellen en horen hoe het onze dochter verging bij opa thuis. We wilden het haar nog niet aandoen om 9 uur stil te gaan zitten aangezien ze dat niet echt kan (van wie zou ze het hebben.. niet van mij hoor... echt niet.....)

In de daaropvolgende dagen hebben we veel gebruik gemaakt van de I-Ride (inclusief een ritje 's avonds met de meest geweldige chauffeur ooit) en hebben we de volgende parken bezocht: Sea-World, Aquatica, Universal Studio's, Wet & Wild, Disney's Magic Kingdom en Universal's Island Of Adventure.
Dit laatste omdat Dinsey voor ons erg tegenviel, waarschijnlijk omdat onze dochter er niet bij was maar uiteindelijk was Islands Of Aventure een heel goed besluit. Wat een topdag hebben we daar ook weer gehad!
Verder hebben we helaas weinig gedaan (wel wat restaurants en winkels bezocht uiteraard) in Orlando omdat we na 1 week door vlogen naar San Fransisco om daar een weekje te verblijven in het dorpje Half Moon Bay. Vanuit daar hebben we diverse natuurgebieden bezocht en zijn we naar Sacramento gereden om te genieten van het concert van Linkin Park (zoals gezegd, de favoriete band van mijn vrouw).
Uiteindelijk van San Francisco weer naar Orlando gevlogen, nog 1 dagje genoten van ons hotel en het weer en een dag later terug gevlogen naar huis.
Nu... ben ik verslaafd.... Ik zou graag terug willen. Er is nog zoveel wat we niet gedaan hebben.... Vrienden van ons zijn onlangs die kant uit geweest en ik had graag met ze meegegaan.
Mijn vrouw heeft gezegd dat we als we 10 jaar getrouwd zijn terug gaan. Maar dat gaat eerder gebeuren. Dat is een ding wat zeker is.

Mijn username Dark Heist is overigens de naam waaronder ik opereer voor mijn DJ-Werk. Is dat ook weer verklaard.