Het gaat weer de betere kant op: vanuit de USA werd het wel tijd ook de maaltijden te verbeteren :
http://newsroom.unitedcontinentalholdin ... r-and-Wine
Weer gratis drank en betere maaltijden per 1-6-2015
- Edwin & Wendy
Weer gratis drank en betere maaltijden per 1-6-2015
Orlando sinds 1992
Re: Weer gratis drank en betere maaltijden per 1-6-2015
Werd inderdaad tijd, wij hebben afgelopen oktober op de vlucht van Chicago naar Amsterdam het eten weer terug gegeven omdat het niet te eten was.
Het ligt vast aan mij, maar ik zie nergens dat dit ook voor vluchten naar Europa gaat gebeuren, dat zou wel heel jammer zijn. Kijk ik er misschien overheen?
The airline will introduce this significantly upgraded food and beverage experience June 1 on trans-Atlantic flights; service between the United States and Argentina, Brazil and Chile; and most trans-Pacific flights.
New Multi-Course Meal Service
United will expand the primary complimentary economy meal to a hearty three-course service, beginning with a beverage and snack of cheese and crackers, baked whole-grain bruschetta chips or Kiri cheese spread and crackers, followed by a generous main course served with refreshed salads and artisan bread.
The airline will introduce this significantly upgraded food and beverage experience June 1 on trans-Atlantic flights; service between the United States and Argentina, Brazil and Chile; and most trans-Pacific flights.
New Multi-Course Meal Service
United will expand the primary complimentary economy meal to a hearty three-course service, beginning with a beverage and snack of cheese and crackers, baked whole-grain bruschetta chips or Kiri cheese spread and crackers, followed by a generous main course served with refreshed salads and artisan bread.
United Airlines vernieuwt maaltijdservice in economy class[
United Airlines vernieuwt maaltijdservice in economy class
Met ingang van 1 juni biedt United Airlines tijdens long-haul vluchten een vernieuwde maaltijdservice in de economy class aan. Dat heeft de luchtvaartmaatschappij gemeld. Er zijn diverse nieuwe gerechten aan het menu toegevoegd en voortaan wordt er een driegangenmenu geserveerd. Daarnaast wordt de bestaande snackservice uitgebreid waardoor passagiers ook tijdens langeafstandsvluchten snacks kunnen kopen.
Een voorbeeld van een nieuw hoofdgerecht is Toscaanse ravioli met geroosterde rode pepersaus, een ciabatta en een gemende groene salade. De driegangenmenu's zijn gratis. Dit geldt ook voor bier en wijn en een fles water. Tegen betaling kan een halve fles wijn worden aangeschaft.

( Foto : upgrd.com )
De snackservice was voorheen alleen beschikbaar op vluchten binnen Amerika van twee uur of langer. De gratis ontbijtservice blijft deel uitmaken van de maaltijdservice. Op vluchten waar een warme maaltijd wordt geserveerd, wordt de ontbijtservice met nieuwe gerechten uitgebreid.
De vernieuwde maaltijdservice is op alle transatlantische vluchten beschikbaar, evenals op vluchten tussen de Verenigde Staten, Brazilië, Argentinië en Chili en op de meeste vluchten van en naar de Pacific-regio.
Bron : Luchtvaartnieuws.nl
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

-
Iemand de laatste tijd ervaring met het eten en drinken?
Hoe vaak krijg je op de vlucht iets gratis en hoe is de kwaliteit?
Hoe vaak krijg je op de vlucht iets gratis en hoe is de kwaliteit?
'T zal mij benieuwen... Er zou 6 maanden geleden ook een verbetering komen van de consumptiekeuzes in de United Club.(lounge)
Daar heb ik voorlopig helemaal niets van gemerkt.
Daar heb ik voorlopig helemaal niets van gemerkt.

Zal ons ook benieuwen, de laatste keer(october 2014) vlogen wij van Chicago naar Amsterdam en toen hebben wij het warme eten weer terug gegeven omdat het absoluut niet te eten was.
Wij hebben in juni niet gemerkt dat het beter was.
Bier en wijn kon je inderdaad krijgen, ze waren zelfs verbaasd als je niet wilde
Het eten zelf bestond uit een droge cracker vooraf, daarna typisch United vliegtuigvoer en een klein ijsje als toetje.
Op de terugweg hadden we iets wat op Meatloaf moest lijken, dat was zelfs voor vliegtuigvoer te goor om te eten.
Verder was het aanbod aan drinken zoals voor 1 juni, voldoende.
Bier en wijn kon je inderdaad krijgen, ze waren zelfs verbaasd als je niet wilde

Het eten zelf bestond uit een droge cracker vooraf, daarna typisch United vliegtuigvoer en een klein ijsje als toetje.
Op de terugweg hadden we iets wat op Meatloaf moest lijken, dat was zelfs voor vliegtuigvoer te goor om te eten.
Verder was het aanbod aan drinken zoals voor 1 juni, voldoende.
Vaak lig ik te slapen en sla ik het eten over, bah als ik eraan denk word ik al misselijk 

http://miquellisamerikablog.blogspot.nl/ Mijn vernieuwde blog over Amerika!