Voorstellen

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
Hiddenmickey

Voorstellen

Bericht door Hiddenmickey »

Hoi allemaal!!!

Leuk dat ik allemaal Orlando fans tegenkom op een forum.
Ik zal mij even voorstellen. Ik heet Romano en volgend jaar in de meivakantie gaan wij (mijn vrouw en dochtertje van 7 ) weer naar Orlando.

Mijn eerste keer Orlando was in 1991. Ik was toen 15 jaar en was gelijk verknocht aan Orlando. We waren toen alleen naar de Disney parken geweest. Magic Kingdom, Epcot em MGM. Orlando was in die tijd niet zo druk zoals het nu is.

Mijn tweede keer Orlando was met mijn vrouw in 2008. Het heeft wel een tijd geduurd dat zij overstag ging. We gingen altijd in Europa op vakantie en ha het zelf wel gehad met Spanje, Malta en Griekenland. Uiteindelijk toch geboekt onder het mom van de dollar staat toch zo laag. We kunnen net zo goed naar Amerika gaan. Een euro was 1,60 dollar. Gevlogen met Lufthansa via Frankfurt. Vlucht was comfortabel en goed. Op MCO onze auto opgehaald bij Alamo. We hadden een hotel geboekt bij voor ons het mooiste deel van Orlando, Palm Parkway, Marriott Courtyard. Je zat op een rustige plek, maar kon de drukte makkelijk opzoeken. We hadden een verblijf van twee weken en hadden een tiendaagse Disneypas (Magic base). Het scheelde namelijk niet zoveel met een vierdaagse pas. We gingen iedere keer een paar uurtjes naar een park, dit was minder vermoeiend. Paar uurtjes park, shoppen en eten en luieren ah zwembad. Sindsdien was mijn vrouw ook verslaafd aan Orlando. Ze vond het geweldig. De supermarkten, Malls, (de burgers van five guys, cheesecake factory, longhorn steakhouse en de donuts van Krispy Kreme!!!) en de entourage van Disney. Het heeft echt iets magisch.

Het duurde even voordat wij weer naar Orlando gingen. In 2009 werd ons dochtertje geboren en in 2014 gingen wij voor 17 dagen naar Disney. Wij waren daar begin juni.

We vlogen dit keer met Arke Fly. Het was wel ok. Maar wel een oud toestel zeg. Een boeing 767 rammelbak.
Heb begrepen dat ze nu met de dreamliner vliegen maar dat ze in januari 2016 weer met die 767 gaan vliegen. Maar goed dat is weer een andere discussie.....

Wat wel heel relaxed was dat op Sanford alles zo klein en overzichtelijk is. Alles verloopt vlotjes en de auto ophalen ook. (wederom bij Alamo, was ons goed bevallen) Had een geweldige auto die in de standard catogorie valt Nissan Altima. Aanrader!!!

Ditmaals sliepen bij de Pointe Orlando Resort. Had een hele goede deal gekregen. Hotel was geweldig. Schoon, groot (Suite met 1 slaapkamer) zeer goede WIFI. Echter de buurt vonden wij te druk. Zit tegenover Wet 'n Wild. Einde International Drive.

Dit keer hadden wij ervoor gekozen om een 7 daagse pas met waterpark &more optie te nemen. Alle passen zijn 14 dagen geldig. En met zo'n 7 daagse pas kan je 7 keer naar een Park (EP,MGM,MK,AK) en 7 dagen naar een Waterpark. Zijn toch 14 dagen gevuld:) Een groot verschil met 2008 was dat het veel drukker was geworden. Maar desalniettemin MAGISCH!

Onze dochter vond het geweldig. En het was mooi om dit nu ook door haar ogen te zien.

De vakantie voor volgend jaar staat gepland en geboekt. We vliegen met British Airways via Gatwick naar Orlando MCO. Had een goede deal gevonden met Skyscanner. Appartement moeten we nog zoeken. Daar hebben we nog alle tijd voor. Veel zin in!!! Eerst maar de kerst overleven en heel veel maanden voorpret.

Romano mickeymouse

robin

Re: Voorstellen

Bericht door robin »

Welkom op het forum :D

Tans4USA

Bericht door Tans4USA »

Welkom op het forum en wat een leuk intro.
Heerlijk weer plannen maken.
Misschien is het wel leuk om een villa te boeken met eigen zwembad, dat is zo fijn als je met kinderen op vakantie gaat.
Veel plezier met de voorpret.

Hiddenmickey

Bericht door Hiddenmickey »

huge huge huge

Plaats reactie