Pinnen en betalen ING pas

o.a. ESTA: Electronische Visa Waiver
Plaats reactie
Zuiril

Pinnen en betalen ING pas

Bericht door Zuiril »

Hoi, vorig jaar hadden wij geregeld problemen met het betalen en/of cashback vragen met onze ING passen. Ik lees er niet zo veel meer over. Zijn er forumleden die er dit jaar ervaring mee hebben?. Verder een vraag waar ik het voordeligst en zonder veel extra kosten de dollars uit de muur kan halen?.

Alvast bedankt voor de reacties.

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Re: Pinnen en betalen ING pas

Bericht door PENPE »

Het goedkoopst kun je pinnen bij de ATM's in de shop van de benzinestations van Wawa, hier betaal je namelijk geen kosten zoals ze ook adverteren op hun website : https://www.wawa.com/About.aspx#gettoknowus

Wij hebben hebben met cashbacken vorige maand bij o.a. Walmart nagenoeg geen problemen ondervonden. Moet wel vermelden dat het bij ons Rabo- en ABN debitcards betreft, soms moest de cashier wat extra handelingen doen maar uiteindelijk lukte het altijd.

Ongetwijfeld komen er vast nog wel reacties van ING-debitcard houders ;)
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

yheemskerk

Bericht door yheemskerk »

Hoi, wij waren verleden week in Orlando en hebben bij Walmart met ING pas betaald. Mijn truc was eerst swipen, werkt niet, vervolgens pas aan de onderkant in de gleuf, deed het nog steeds niet en daarna weer swipen aan de zijkant. Nu werkte die wel en kreeg ik mijn cashback (max 100 dollar). Het is even wat moeite en de dame achter de kassa kijkt misschien niet zo vriendelijk, maar je hebt wel je geld. ;)
1989-2014: vele malen Amerika (nw, no, cruises en uiteraard Florida)
2015: oktober - cruise vanaf Miami / december: twee weken Orlando

Zuiril

Bericht door Zuiril »

Bedankt voor de reacties. We gaan het aankomende week wel weer beleven. Ben er nog niet gerust op, dan maar cash mee en pinnen bij de WaWa ...bedankt voor de tip Pieter!

Plaats reactie