Ik ga al jaren elk keer in september.. lekker rustig overal en heerlijk weer.
Ben ook eens in jan. geweest.. vind het dan erg erg rustig en niet echt lekker weer om te zwemmen.
Ben in april geweest en dat was voor pasen maar de laatste dagen was het extreem druk.. niet zo druk dan in juli en augstus maar dan moet je ook niet in Orlando zijn.. maar die drukte ken ik dus niet omdat ik gelukkig buiten het hoogseizoen kan gaan.
Ben ook eens in maart geweest, ook geweldige tijd om te gaan..kan het soms nog wel wat fris zijn om te zwemmen maar ik heb het snel koud..hihihi
ben ook eens in mei geweest en toen vond ik het dus te druk..maar zoals ik zeg, ik vind 45 minuten wachten bij een attractie al te druk. Dus .. september is de beste tijd vind ik. Veel plezier.
Ik ben al 5 keer geweest in de zomer.
andere periodes kan ik niet langer dan een weekje weg en dit vind ik toch wel kort.
Het weer is er elke keer anders, soms heel veel regen en tornado's, andere keren bloedheet en geen druppel regen.
Ik hou wel van de warmte dus ik vind het wel een leuke periode om te gaan.
het enige wat in de zomer tegenvalt is dat er toch wel veel volk is in de parken.
Wij gaan precies ook altijd op een moment dat er iets nieuws opengaat.
4jaar geleden was dit Harry Potter in Universal en dat is dit jaar weer het geval en dan is er nog meer volk.
Maar toch vind ik het een super periode om te gaan, misschien ook omdat ik het alleen dan maar heb gezien.
Komen al 25 jaar in Orlando en volgens ons is de beste tijd Febr.-maart en of Sept-Oktober.
Gaan 19 Jan. weer voor 6 weken. 3 Weken Kissimmee en 3 weken cruise door Caribean.
Voelt ieders keer weer als thuis komen.