Wat zijn de slechtste gewoontes van vliegtuigpassagiers?

Hier staat alle overige informatie die te maken heeft met vliegen.
Plaats reactie
PENPE
Redacteur
Contacteer:

Wat zijn de slechtste gewoontes van vliegtuigpassagiers?

Bericht door PENPE »

Dit is en blijft ook zo herkenbaar :

Iedereen die regelmatig het vliegtuig pakt, stoort zich vast weleens aan zijn of haar medereizigers. Luchthaven Londen City Airport vroeg reizigers naar de grootste ergernis en met stip op nummer één staat: 'De stoel zo ver naar achter gooien dat iemand praktisch op je schoot zit', 63 procent van de reizigers vindt dit de slechtste gewoonte van medereizigers.

Afbeelding
( Foto : London City Airport )

Reizigers vinden persoonlijke ruimte in het vliegtuig belangrijk met als gevolg dat op de tweede plaats in de lijst deze ergernis staat: 'Ellebogen vol over de armleuning leggen zonder rekening met jou te houden'. Ook storen vliegtuigpassagiers zich regelmatig aan het feit dat medepassagiers de voeten tussen de neksteunen leggen. Deze ergernis is op de achtste plaats geëindigd.

Daarnaast vinden reizigers onbeschoft gedrag tegen het cabinepersoneel vervelend. Deze ergernis staat op de derde plaats. Andere zaken waar mensen zich aan storen en dus in de top 10 voorkomen zijn:

- Handbagage meenemen dat duidelijk veel te groot is en waardoor andere passagiers bagage moeten inchecken;
- Zo hard praten tegen reisgezelschap dat reizigers zichzelf niet meer kunt horen denken;
- Alle fatsoensnormen overboord gooien bij het uitstappen om maar als eerste in de rij voor de paspoorten te staan;
- Constant opstaan om spullen uit de overhead lockers te pakken en terug te leggen;
- Vloeken en tieren zonder rekening te houden met wie dan ook;
- Gezicht tegen het raam aanplakken en zo het zicht van de medereiziger blokkeren
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Lazy

Re: Wat zijn de slechtste gewoontes van vliegtuigpassagiers?

Bericht door Lazy »

Ik herken er helemaal niets aan. Ik erger me aan mensen die zich aan zoveel dingen ergeren. Relax je bent al op vakantie.

Plaats reactie